AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Hei Jeg er i uke 16 og føler meg som en hval. Jeg er andre gangs og fikk synlig mage for over en måned siden. Trodde at jeg var oppblåst, eller forstoppa, men det føles ikke sånn. Det er mykt og magen er bare blitt svær. Jeg spiser ikke noe mer enn vanlig, og har vært dager hvor jeg har tatt en ekstra brødskive. Jeg har vært mye kvalm og har bare hatt lyst på frisk mat som salater og frukt. Spiser frokost, lunsj og middag. Orker ingenting på kveldene. Jeg føler meg stor og ikke noe fin i det hele tatt. Det er jo ikke livmoren, da hadde det jo vært greit! Det er fett eller innvoller eller jeg vet da fævlan.. Jeg var flat før dette svangerskapet, er generelt slank og nett. Dette er ikke noe gøy 😕 tips til hvordan jeg kan takle dette bedre? Anonymkode: 18cf0...818 1
IkkeStudentLenger Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Høres absolutt ut som oppblåsthet ja. Det går over / går over i faktisk babymage etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Det er AKKURAT som meg! 16 uker, ganske stor mage allerede 😭 kjenner hvor livmoren er (litt nedenfor navlen og ikke spesielt stor livmor ennå). Har stor mage over navlen også nå. Merker at noe er fett, men mesteparten er luft her 😭 Fordøyelsen er helt fin, så skjønner ikke hvorfor jeg er så oppblåst! Er sånn konstant, morgen og kveld 😟 Anonymkode: 96142...f6a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Jeg følte meg også sånn i de ukene, noen dager føler jeg meg helt vanvittig og andre ganger "går det greit". Uke 38 nå å strekkmerkene har kommet se siste 2 ukene. Hoftene, undersiden av magen og nedover mot lårene er fulle av røde streker. Kjenner jeg unngår å se meg selv i speilet, og takk gud for at vi tok gravidbilder tidlig. Fotografen ønsket meg egentlig inn nå i disse dager for å få bilder som høygravid men det er absolutt ikke aktuelt en gang... Som du sier, så er du andregangs og det virker som magen kommer raskere til syne da. Anonymkode: fdcb3...0b1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Åå takk for at det faktisk er flere enn meg. Gleder meg til det blir babyen og ikke bare fett.. Føler meg skyldig hver gang jeg spiser. Og jeg spiste frukt til lunsj 😒 Har ikke ork til noe annet enn å være med barnet og gjøre husarbeid.. Anonymkode: 18cf0...818
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Om det er en trøst så føler jeg meg som en hval i uke 38😂 følt det hele tiden, men når jeg ser bilder fra uke 16-22 tenker jeg "og der følte jeg meg som en hval?!?" Anonymkode: 813df...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om det er en trøst så føler jeg meg som en hval i uke 38😂 følt det hele tiden, men når jeg ser bilder fra uke 16-22 tenker jeg "og der følte jeg meg som en hval?!?" Anonymkode: 813df...2b2 Ja egentlig så hjelper det litt 😂 i forrige svangerskap følte jeg meg fin hele tiden, men nå.. Off. Sliten i tillegg. Altså, strekkmerker, gravidnese, i dont care, men "unødvendig" større enn jeg er er ikke noe moro. Anonymkode: 18cf0...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå