AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Ble invitert på nach til en fyr. Da jeg kom var det ingen andre der. Vi hadde det hyggelig helt til han begynte å tafse. Jeg sa fra at det blir ikke noe. Han prøvde seg igjen, men jeg aviste han. Da ble han dritsur og kastet meg på dør. Det var en ekkel opplevelse må jeg si. Han ble jo skuffet, forståelig nok. Men han kan jo ikke tvinge meg til å ha sex om jeg ikke vil. Burde sikkert ha latt være å dra dit, men er nærmeste nabo, så tenkte at det ikke var noen big deal. Det var akkurat som at det var en selvfølge for han at det betydde sex. Jeg ligger virkelig ikke med alle jeg besøker. Ville du forventet sex, og blir du sur og sint om det ikke går din vei? Anonymkode: cbecf...f73 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble invitert på nach til en fyr. Da jeg kom var det ingen andre der. Vi hadde det hyggelig helt til han begynte å tafse. Jeg sa fra at det blir ikke noe. Han prøvde seg igjen, men jeg aviste han. Da ble han dritsur og kastet meg på dør. Det var en ekkel opplevelse må jeg si. Han ble jo skuffet, forståelig nok. Men han kan jo ikke tvinge meg til å ha sex om jeg ikke vil. Burde sikkert ha latt være å dra dit, men er nærmeste nabo, så tenkte at det ikke var noen big deal. Det var akkurat som at det var en selvfølge for han at det betydde sex. Jeg ligger virkelig ikke med alle jeg besøker. Ville du forventet sex, og blir du sur og sint om det ikke går din vei? Anonymkode: cbecf...f73 Hadde ikke dratt aleine på nach med en fyr dersom jeg ikke ville ha sex, med mindre det var en veldig nær mannlig venn jeg hadde langt vennskap med. Forstår godt at han hadde forventninger til at det skulle skje noe, og at han ble skuffa når det viste seg at du ikke var hypp. Litt "luremus" i hans hode. Han hadde ikke trengt å bli ekkel da.... Anonymkode: 5bb83...0e4 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Jeg synes svaret på spørsmålet i overskriften burde være nei. Men det er nok noen som vil forvente sex da. Og det er ikke greit, for sex kan man aldri forvente. Man kan også ha andre grunner til å ville være med på nach, enn at det skal ende med sex. Jeg synes en hod del er alt for rask til å forvente, i stedet for å se saken fra den andre personens perspektiv også. Anonymkode: 9854c...458
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Har gått i samme fella. Var veldig festglad på en tid, og nach var jeg som regel på. Måtte begynne å spørre hvem som skulle 🙄🙄🙄 hvorfor legge fram idéen om nach når alt du vil er å pule, JEG VIL JO FESTE! normale folk spør om du vil være med hjem. Verre enn "luremus". Glad jeg ikke fester noe særlig lenger, og har samboer. Det er mye jeg ikke gjør lenger, pga sånt. Du må spørre og være hard, og stå på ditt. Mye enklere når man er i forhold, enn singel, selv om mange prøver seg forde. Fått flere "Det gjør ikke meg noe", "han trenger ikke få vite det han 😉". Fikk en gang et dickpic etter jeg sa nei til å besøke og ta en kaffe med en jeg kjente i fortiden, fikk teksten "nå vet du hva du går glipp av 😉 du kan ombestemme deg når som helst". Akkurat som du må ha en god nok grunn til å Ikke ville ligge med de, bare fordi jeg tar en prat betyr det ikke at jeg er gira. Faen til mas til tider. Mange tar ikke hint, så det er jo bare å glemme. Har sagt rett ut flere ganger, og likevel har de et håp. Veldig mange hauser ting opp mer enn det er så til de grader. Har to ålreite kompiser, men de også har en tendens til å få for seg noe som ikke er. En kompis spurte om å henge, og jeg ble med, hengt mye med brosjane mine. Han ene spurte på slutten om det var date, han andre bare tenkte det var date. DA MÅ DU JO SPØRRE, etter det spurte de og jeg sa nei takk. En annen jeg kjente ville henge hele tiden, fikk vibben med en gang. Han sa det bare var for venner, jeg var klinkende klar på at det var det, men jeg satt grenser på ikke hjemme, kun ute eller med andre. Maste og maste, sendte altfor mange flørte snaps. Sa klart i fra 5 ganger. Hadde besøk av samboer en kveld (vi dated kun da), og likevel ville han komme på besøk selv om jeg sa rett ut at jeg var på date??? Mange av venninnene mine har samme problemer. Hun ble så lei av han ene til slutt at hun begynte å bli nedlatende, det likte han jo bare mer 😂😂😂😂 KAN IKKE VINNE. Mange gode historier og mye latter vi får ut av det da, skal sies. Gleder meg til jentekveld til uka for å si det sånn. Rådet mitt er i hvertfall å alltid spørre hvem som skal. I hvert fall slutt å vær godtroende og stol på de. De kaller oss luremus, men Gud hvor heftig de prøver å lure oss først! De vet jo at fåtall blir med når de sier "hjem og pule", de frister deg med annet for så at det skal liksom være vanskeligere for oss å si nei 😂😂 HELL NO Anonymkode: 269ac...fb6 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Det burde ikke være sånn men ja mange forventer sex ja.. Barnslig å bli ekkel. Anonymkode: d59c1...aa4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Svaret er nei. Men jeg hadde aldri dratt på nach med en mann jeg ikke kjenner til et sted jeg ikke visste hvor var er hvem som var der. Anonymkode: f95a6...723 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #7 Skrevet 20. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Svaret er nei. Men jeg hadde aldri dratt på nach med en mann jeg ikke kjenner til et sted jeg ikke visste hvor var er hvem som var der. Anonymkode: f95a6...723 Hun skriver at han er nærmeste nabo. Anonymkode: 0c66e...d88 1
norw Skrevet 20. september 2020 #8 Skrevet 20. september 2020 Tenker at det er en høy sannsynlighet for det, men kan ikke forvente noe, bli grinete osv. En dårlig idé å være dust om man bor på samme sted.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #9 Skrevet 20. september 2020 Har vært på nach med fyrer som har forventet sex, men de tok det greit da jeg a nei og vi sov bare. En annen gang jeg hadde sovna fordi jeg var for full, prøvde nachtspiel verten seg på sex og prøvde å dra av meg klærne, men kom meg inn på badet og låste døra, og stakk når han hadde sovna Anonymkode: b0353...2e1
Doolittle Skrevet 20. september 2020 #10 Skrevet 20. september 2020 Nei. Når jeg drar på nach eller ber på nach er det for å fortsette festen. 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #11 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, Doolittle skrev: Nei. Når jeg drar på nach eller ber på nach er det for å fortsette festen. Nettopp, samme her. Jeg var liksom ikke helt ferdig med festen. Hadde jeg vært tiltrukket av mannen, hadde jeg nok hoppet til køys med han, men jeg har aldri sett på han på den måten og jeg har aldri gitt han forhåpninger om noe mer. Er sjeleglad for at jeg ikke lot meg gå med på noe jeg ikke ville. Kjenner jeg har fått han langt opp i halsen, og har en ekkel følelse inni meg av at han la an på meg og deretter kastet meg ut. ts Anonymkode: cbecf...f73 4
Doolittle Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 Ja. En enkel "har du lyst til å overnatte?" er så mye mer innafor - for ikke å snakke om en del mer sjarmerende. Og får man nei, så er det greit og så tar man en skål for at det er lov å prøve seg. 3
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2020 #13 Skrevet 21. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du forventet sex, og blir du sur og sint om det ikke går din vei? Anonymkode: cbecf...f73 Den diskusjonen hadde jeg med mine venner, og vi ble fort enige om at sex er best etter fylla, så slipper vi å få brannsår uten å spekulere på hvem som har pult hvem... "Hvis de ville ha et "fristed" uten forstyrrelser enten for å sove eller ha sex, var soverommet mitt disponibelt. Det eneste jeg forlanger er at du beholder trusa på, så jeg ser forskjell på hva du vil" Det var ofte humortalen min på vorsspiel, spesielt når det var nye kvinner tilstedet... og de fleste lo godt av den. Men den var også effektiv og positivt motatt, for de kom også på nachspiel... Jeg kødda aldri med tilliten jeg gav dem, noen ganger lå jeg på sofan så de fikk sove ifred... Jeg tror nok han hadde sex i tankene lenge før han ringte deg TS, du var nok ikke ment som et hyggelig besøk hvor dere kunne ha det gøy... drikke litt å lage nattmat... Håper han fikk seg en skikkelig blåmandag og sa unnskyld, uansett det du har opplevd kommer bestandig til å henge over huet hans. Det er ikke så lett å vaske bort, og sikkert veldig spesielt når han er nabo? Tafsing før man prater tyder jo på mangelfull forståelse og intelligens, så han skal ikke bruke fylla har skylda. Personlighetstrekk forfølger deg uansett hvor full man er...
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #14 Skrevet 21. september 2020 hvordan vil du forholde deg til han videre? regner med det var i OSLO. Anonymkode: 83922...f8a
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Skrevet 21. september 2020 Om det hadde vært en gjeng med mennesker som skulle ha nach, så nei. Hadde jeg blitt med en fyr hadde jeg regnet med det var for sex, men jeg blir aldri med en fremmede hjem fra byen. Anonymkode: 4f6bb...6e4
Sander33 Skrevet 21. september 2020 #16 Skrevet 21. september 2020 Hm, sjelden man er på nach uten at det blir sex. Men ja, det kan skje at det ikke blir det.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #17 Skrevet 21. september 2020 5 minutter siden, Sander33 said: Hm, sjelden man er på nach uten at det blir sex. Men ja, det kan skje at det ikke blir det. Du er sikker på at du mener nach? Anonymkode: 0c66e...d88
Kinksten Skrevet 22. september 2020 #18 Skrevet 22. september 2020 Jeg drar ikke på nach sammen med bare eget kjønn, for å si det sånn. Forventer ikke sex av den grunn, men ofte resulterer nach i sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå