AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Har en gutt som blir 2 i januar. Skal kjøpe vinterdress. Akkurat nå passer str 86 perfekt, dvs han har litt rom å vokse på. Str 92 synes jeg virker litt stor, men igjen så skal ha jo bruke vinterdress til april sikkert. Noen med råd? Ta noe som sitter fint nå, og med litt rom, eller noe med mer å vokse i men som er litt stor nå... Bor nord i Norge, så er ikke lenge til vinterklærne må fram.. Anonymkode: 92873...6b4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en gutt som blir 2 i januar. Skal kjøpe vinterdress. Akkurat nå passer str 86 perfekt, dvs han har litt rom å vokse på. Str 92 synes jeg virker litt stor, men igjen så skal ha jo bruke vinterdress til april sikkert. Noen med råd? Ta noe som sitter fint nå, og med litt rom, eller noe med mer å vokse i men som er litt stor nå... Bor nord i Norge, så er ikke lenge til vinterklærne må fram.. Anonymkode: 92873...6b4 Ville valgt 92, for mulig du må ha et par lag under på vinteren.. ☺️ Anonymkode: 400a7...685
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Kjøp str 92 Anonymkode: 7d4e9...305
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 92, uten tvil. Men er litt forskjell på de ulike merkene. Anonymkode: e5526...9c7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Det kommer an på merke. Vi har stort sett brukt Reima, og da har alle dressene vært kjempestore i str. Vi hadde den ene i tre sesonger (str 68, tror jeg). Må sies at den var diger det første året, men den hadde stramming i livet, så det gikk akkurat. Barnet var ikke så mobilt på den tiden, så satt stort sett i et akebrett 🙂 Andre dresser vi har hatt i Reima, har også vært veldig romslige i størrelsene og har vært i bruk to sesonger. I fjor hadde vi Skogstad, og da samsvarte alder og størrelse sånn omtrent. Litt kort i beina, kanskje. Anbefaler Reima, fantastisk gode dresser. Anonymkode: e5501...7bd
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Lurt med en i 86, en i 92 og en i 98. De minste størrelsene slites jo nesten ikke så man kan få en superbra vinterdress til 100-200 kr som er så god som ny. Sist vinter så brukte min både 80, 86 og 92 siden vinterdressen ble brukt fra oktober til mai i Troms. Anonymkode: 8a23e...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå