Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å starte på dette kurset nå i stedet for vårsemesteret men er det noen som tar det og kan si hvor mye det er å ta igjen? Er det overkommelig?
Plutselig fått en del ledig tid på jobb fremover og vil bruke tiden på noe fornuftig. 🙂

Anonymkode: d9849...37e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok dette faget på NTNU for 3-4 år siden. Ikke sikker på hvor store forskjeller det er, men det skal være mye det samme. Jeg leste ikke til eksamen. Trikset med forretningsjus er å se på gamle eksamener og lære reglene for hvordan man svarer på oppgavene (det er f.eks. noen maler for hvilken rekkefølge ting skal skrives i når man vurderer hvilken part som har skyld i hva). Dette lærer du fort. Deretter må du bare gå gjennom gamle powerpoints og se på hvilke lover du bør markere i bøkene. Jeg fikk A og er ikke spesielt skoleflink, så ikke bekymre deg! 

Anonymkode: 61a8e...c22

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok dette faget på NTNU for 3-4 år siden. Ikke sikker på hvor store forskjeller det er, men det skal være mye det samme. Jeg leste ikke til eksamen. Trikset med forretningsjus er å se på gamle eksamener og lære reglene for hvordan man svarer på oppgavene (det er f.eks. noen maler for hvilken rekkefølge ting skal skrives i når man vurderer hvilken part som har skyld i hva). Dette lærer du fort. Deretter må du bare gå gjennom gamle powerpoints og se på hvilke lover du bør markere i bøkene. Jeg fikk A og er ikke spesielt skoleflink, så ikke bekymre deg! 

Anonymkode: 61a8e...c22

Takk for et grundig svar😁

Anonymkode: d9849...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...