AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Er det normalt å være tungpustet allerede i uke 6? Samboer mener jeg er hypokonder..Har til vanlig dårlig kondis men ble plutselig mye verre for et par dager siden, kom sammen med andre symptomer som småkvalm, trøtthet og være oppblåst.. Anonymkode: 7c476...762
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Husker ikke helt når det startet hos meg. Tror det var uke 7. Men jeg ble helt slått ut. Aldri vært så sliten og tungpustet hele mitt liv. Kjentes ut som jeg nettopp hadde sprintet over hardangervidda med influensa. Brukte nesten all fritid liggende på sofaen fordi jeg var så sliten. Mannen min ble frustrert på slutten. Gikk over rundt uke 13. Da kom energien tilbake. Anonymkode: 48d7c...967 1
Sokkar Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Ja, jeg pusta og pesa fra ganske tidlig..😅 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Kroppen din begynner å produsere mer blod, noe som vil gjøre deg tungpustet. Senere vil det også bli fordi barnet presser mot lungene dine, men dette er enda lenge til. Har du sjekket hvordan det står til med jern hos deg? For meg hjalp det å ta jerntilskudd sammen med f.eks appelsinjuice (c-vitamin er bra for jernopptaket). Ta det separat fra andre tilskudd for å være sikker på at det ikke klusser til opptaket. Lykke til ❤ Anonymkode: 5ddf8...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Det begynte tidlig hos meg også, sikkert fordi kroppen fikk litt sjokk fordi den plutselig måtte bruke mer oksyg (mer blod og mer bruk av oksygen til å lage babyen etc). Hos meg stabiliserte det seg etterhvert, så det blir nok bedre hos deg også. Kroppen trenger bare å vende seg til å fungere på en ny måte. Anonymkode: 2166e...b94 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Jeg gikk fra å løpe mila mi på rekordtid til å så vidt klare å fullføre to dager etterpå. Da var jeg ca 6 uker på vei. Jeg er godt trent i utgangspunktet og fortsatte treningen, men kroppen oppfører seg annerledes når du er gravid. Like greit å venne seg til det først som sist. Anonymkode: fbc0f...402 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå