Lillemams Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Har klær fått generelt dårligere kvalitet de siste årene, eller er det noe jeg gjør galt? Har nettopp strøket klær for kommende uke, og irriterer meg grenseløst over at sømmene vrir seg, spesielt på t-skjorter.... De blir skeive og ser ikke ut, er ett herk å stryke.... Dette gjelder både dyrere merker og billige.🙄 Vi bruker ikke tørketrommel og alt av gensere og t-skjorter tørkes hengende, bukser på stativ. Prøver å sjekke i butikken når jeg handler klær, men de ser jo fine ut helt frem til de er vasket. What to do?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #2 Skrevet 20. september 2020 Klag. Alle må klage hver gang de får plagg som ikke tåler å bli vasket og behandlet ifølge vaskeanvisningen. På individuelt nivå får man da erstatning for søppelet, og i det store bildet kommer produsentene etter hvert til å innse at de må lage klær av bedre kvalitet. Sånn omtrent når helvete fryser eller noe. Forresten skuffet over å høre at dyre t-skjorter vrir seg også. Jeg vet jo hvordan billigkjedene opererer, men trodde det var bedre andre steder. (Jeg bruker dyrere tøy selv, men aldri t-skjorter og annen bomullsjersey.) Anonymkode: 248ee...cdc 3
Coachshinny Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 18 timer siden, Lillemams skrev: Har klær fått generelt dårligere kvalitet de siste årene, eller er det noe jeg gjør galt? Har nettopp strøket klær for kommende uke, og irriterer meg grenseløst over at sømmene vrir seg, spesielt på t-skjorter.... De blir skeive og ser ikke ut, er ett herk å stryke.... Dette gjelder både dyrere merker og billige.🙄 Vi bruker ikke tørketrommel og alt av gensere og t-skjorter tørkes hengende, bukser på stativ. Prøver å sjekke i butikken når jeg handler klær, men de ser jo fine ut helt frem til de er vasket. What to do? Enig. Opplever også at mine jeans har sømmer som vrir seg over leggene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå