AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Skrevet 20. september 2020 Jeg er ikke glad i mine halvsøsken. Jeg kjenner de ikke og de er nesten tyve år yngre enn meg. Men mine ordentlige søsken er jeg drit glad og bryr meg om. Vi snakker ukentlig. Andre som ikke føler noe tilknytning til halvsøsken. Anonymkode: 4ce89...175
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Jeg elsker mine halvsøsken og vi gjør ikke forskjell på halv og hel. Anonymkode: bed3b...e71 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Hvorfor liker du de ikke da? Har de gjort deg noe? Anonymkode: 32808...f14
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 Samme her. Kjenner de ikke noe spesielt og har egentlig ikke noe behov for det heller. Anonymkode: 5e47e...ba2
Humle Brumle Skrevet 20. september 2020 #6 Skrevet 20. september 2020 Tror ikke det handler om at de er hel eller halv, men mer om aldersforskjell, og hvor ofte man ser hverandre. Så lenge du fortsatt er snill mot dem synes jeg ikke det er et problem. Det kan jo også ligge litt såre følelser bak når det kommer til skilsmisse og foreldre som får nye barn også. Det syns jeg er helt naturlig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå