Iceglow Skrevet 19. desember 2005 #21 Skrevet 19. desember 2005 Jeg vet godt forskjellen. Er lacto-ovo nå, men var veganer i mange år også. Hadde et seriøst svetteproblem da også. ← Som du selv sier, ikke alt fungerer for alle Nevnte det bare pga at allmennheten bruker begrepene mye om hverandre, og da er det like greit å få ting avklart Men det preparatet du nevner, hva inneholder det? Tok en rundt på google, men klarte ikke finne noe?
Gjest Hippopotamus Skrevet 19. desember 2005 #22 Skrevet 19. desember 2005 (endret) Men det preparatet du nevner, hva inneholder det? Tok en rundt på google, men klarte ikke finne noe? ← Ikke rart du ikke fant det; når jeg ser på tablettbrettet mitt her står det Nosweat i ett ord. Link Endret 19. desember 2005 av milla76
Iceglow Skrevet 19. desember 2005 #23 Skrevet 19. desember 2005 Tusen hjertelig takk Får ikke linken til å virke, men etter å ha sett på google er det lett å finne ut hva det er. Salvie er et gammelt kjerringråd mot svette, og kjent for å virke rensende generelt. Så at det virker for mange tviler jeg ikke på Eneste som er greit å huske på er at salvie er en av flere urter som er sterkt frarådd brukt under graviditet.
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #24 Skrevet 19. desember 2005 Jeg brukte aluminiumklorid 1-2 ganger i uken om kvelden og vanlig deodorant på morgenen. Når jeg hadde brukt den en stund ble svettingen normal og nå trenger jeg ikke bruke aluminiumklorid i det hele tatt!Bruker Stop 24 deodorantspray hver dag. Bare husk å være helt tørr under armene før påføring av aluminiumklorid ellers svir det noe forferdelig, har hatt noen søvnløse netter og rød hud ja, men det var verdt det, for svettefossen forsvant!
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2005 #25 Skrevet 19. desember 2005 Altså, det var overdrevet det med søvnløse netter da! Men det svei jo litt om natta da, men jeg sov jo! God Jul!
Amanlis Skrevet 21. desember 2005 #27 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har vært mye plaget av svette, ikke spesielt under armene, men jevnt over hele kroppen. Jeg har blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke et kosttilskudd som heter "No sweat". Jeg kjøper det på apoteket. ← Jeg har vært på diverse apoteker for å kjøpe No sweat, men ingen har. Noen som vet om hvilke apotekkjede som fører det og evt om jeg kan kjøpe det på en nettbutikk? Har søkt på nette, men finner ikke..
Gjest Hippopotamus Skrevet 21. desember 2005 #28 Skrevet 21. desember 2005 Jeg har vært på diverse apoteker for å kjøpe No sweat, men ingen har. Noen som vet om hvilke apotekkjede som fører det og evt om jeg kan kjøpe det på en nettbutikk? Har søkt på nette, men finner ikke.. ← Jeg har pleid å kjøpe det på Apotek1.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå