AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg prøvde å lage hjemmelaget sushi her om dagen, men det ble en total katastrofe. Risen ble jo ikke klissete i det hele tatt, så når jeg skulle snu den på bambusmatten for å rulle den (skulle lage uramaki, da ligger risen ytterst) så oppløste hele risen seg. Jeg brukte alle ingrediensene jeg skulle. Noen som har gode tips eller triks? Anonymkode: 2fb16...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B_K_W Skrevet 20. september 2020 #2 Del Skrevet 20. september 2020 Hva slags ris brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Del Skrevet 20. september 2020 1 minutt siden, B_K_W skrev: Hva slags ris brukte du? Sushi-ris fra Blue Dragon. Tilsatte riseddik og sukker. Anonymkode: 2fb16...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Del Skrevet 20. september 2020 Prøv flere ganger, vi prøvde forskjellige oppskrifter for å få det til å funke for oss Anonymkode: 56c84...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Del Skrevet 20. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv flere ganger, vi prøvde forskjellige oppskrifter for å få det til å funke for oss Anonymkode: 56c84...694 Jeg har ikke veldig god råd så jeg kan dessverre ikke sløse så mye. Risen er ganske dyr, og jeg måtte kaste alt jeg hadde laget sist gang fordi det var en ren katastrofe.. Anonymkode: 2fb16...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Del Skrevet 20. september 2020 Her er noen gode tips https://millasmat.com/middag/perfekt-sushiris Anonymkode: 98a57...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå