Gå til innhold

35 uker gravid og alt irriterer meg! (Utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 uker gravid og gud hvor fort irritert jeg blir på samboer....Han skulle skru fast en hylle jeg hadd kjøpt, men den klarte han utrolig nok å knekke samme dag. Han hentet noen stoler jeg hadde betalt en del for, han la dermed sagt HVITE stoler i en møkkete henger og nå får jeg ikke bort stripene fra stolen. Tips?

Nå er jeg på gråten. Har stor grad av bekkenløsning, migrene, kvalme og er ekstremt mye sliten. Samboer prøver i hvert fall, men blir så irritert....Er det flere som har det sånn akkurat nå?

Han ville heller ikke hjelpe meg til å male siste rest, for han var så sliten, sa han. 

Flere år siden jeg har vært så irritert på noen at jeg er på gråten.🙄 Hormoner, eller er det jeg som har en samboer som bruker hode alt for lite?

Anonymkode: a2569...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, han høres ikke særlig «god» ut men det kan vær fordi han selv er sliten? Sikkert bare hormoner 😊

Skrevet

hvilken stoff har de hvite stolene? Skai? Ekte skinn? Fløyel? etc.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er 35 uker gravid og gud hvor fort irritert jeg blir på samboer....Han skulle skru fast en hylle jeg hadd kjøpt, men den klarte han utrolig nok å knekke samme dag. Han hentet noen stoler jeg hadde betalt en del for, han la dermed sagt HVITE stoler i en møkkete henger og nå får jeg ikke bort stripene fra stolen. Tips?

Nå er jeg på gråten. Har stor grad av bekkenløsning, migrene, kvalme og er ekstremt mye sliten. Samboer prøver i hvert fall, men blir så irritert....Er det flere som har det sånn akkurat nå?

Han ville heller ikke hjelpe meg til å male siste rest, for han var så sliten, sa han. 

Flere år siden jeg har vært så irritert på noen at jeg er på gråten.🙄 Hormoner, eller er det jeg som har en samboer som bruker hode alt for lite?

Anonymkode: a2569...188

Jeg har det likt, skjønner deg godt. ❤ Bare pust med magen når du blir veldig irritert, i mitt tilfelle tenker jeg at det er sånn 20% reellt, og 80% hormoner. Må av og til bare trekke meg litt vekk og ta et bad for å ikke lage dårlig stemning. Er nok ikke lett for din samboer og forstå, men OMG jeg føler med deg 🙏 Men han virker jo litt distré, den skal han ha 

Anonymkode: 118cb...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...