AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Hadde dere menn dumpet en dame som ikke suger? Anonymkode: fb626...f17
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Er det ikke en fordel at kjæresten ikke suger? Anonymkode: ef569...d60 21
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Det er helt sikkert noen menn som gjør. Men seriøst: der er ikke alt her i verden som er smart å gjøre bare for å bli likt. Anonymkode: 9fd8c...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Nei, ikke så lenge du får pult uten dong. Anonymkode: 8ffd0...0fd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Helt innafor dumpe grunn! Anonymkode: cd44b...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 Nei , har vært gift med ei dame i 25 år uten å bli sugd Anonymkode: 12a73...c98 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Helt innafor dumpe grunn! Anonymkode: cd44b...fc7 Selv om absolutt alt annet stemmer? Anonymkode: b0b16...926 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 Du velger selv. Jeg vil si det er litt spesielt å dumpe noen "hvis alt annet stemmer". Men det er altså opp til deg. Jeg var i forhold med en som ikke ville. Det var i starten helt ok fordi jeg er ikke big fan i utgangspunktet. Men etterhvert handlet det mindre om BJ og mer om hvor lite hun var villig til å bryte med sin egen komfortsone. Det viste seg også at hun mislikte peniser; synes de var ekle. Da går det plutselig på selvfølelsen, og det er ikke bra. Er dama di i samme kategori ville jeg rådet deg til å være litt forsiktig. Du har rett til respekt for kroppen din og en partner som liker å tilfredsstille deg. Samtidig kan du aldri forvente at folk endrer seg. Det er 100% deres valg. Anonymkode: 30e3c...86c 12
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 hadde ikke klart og være med ei som ikke suger. Elsker å bli sugd, og hadde ikke klart meg uten dessverre. Anonymkode: a069e...5df 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 Nei, oral er ikke viktig. Anonymkode: 55200...30d 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 Jeg er dame. Tanken på å gå resten av livet og aldri bli slikket igjen hadde vært ganske umulig for min del... Anonymkode: 01a35...ece 2
Gjest Bamse20 Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Kunne kanskje greid meg uten, men jeg er såpass glad i og bli sugd så det hadde vært en stor turn off om hun ikke likte det. Største fetishen er å bli sugd, så det hadde vært veldig rart uten. Men man skal heller ikke dømme folk om dem dumper dem pågrunn av det heller, alle har sine preferanser.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #13 Skrevet 20. september 2020 Jeg hadde respektert avgjørelsen og forventet at hun hadde gjort det samme når jeg sa ifra på en fin måte at dette ikke er noe jeg kan leve med i det lange løp. Det er ett utømmelig hav av kvinner der ute og majoriteten har ingen problem med oralsex så for min del hadde det blitt opp på hesteryggen igjen ganske så fort.... Anonymkode: e4f44...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #14 Skrevet 20. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du velger selv. Jeg vil si det er litt spesielt å dumpe noen "hvis alt annet stemmer". Men det er altså opp til deg. Jeg var i forhold med en som ikke ville. Det var i starten helt ok fordi jeg er ikke big fan i utgangspunktet. Men etterhvert handlet det mindre om BJ og mer om hvor lite hun var villig til å bryte med sin egen komfortsone. Det viste seg også at hun mislikte peniser; synes de var ekle. Da går det plutselig på selvfølelsen, og det er ikke bra. Er dama di i samme kategori ville jeg rådet deg til å være litt forsiktig. Du har rett til respekt for kroppen din og en partner som liker å tilfredsstille deg. Samtidig kan du aldri forvente at folk endrer seg. Det er 100% deres valg. Anonymkode: 30e3c...86c Enig i det meste, men ikke dette. Jo han har rett på respekt, men ikke en partner som liker å tilfredsstille ham. Han har rett til å velge noen bort for også slike grunner hvis det er viktig for ham, men ingen har rett på andre mennesker. Men nå tror jeg egentlig ikke du mente det helt sånn heller. Anonymkode: 27c03...21a 10
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #15 Skrevet 20. september 2020 Det er helt opp til deg. Du velger jo selv hva som er viktig for deg. Man velger selv hvem man vil være sammen med. Anonymkode: 56f17...802 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #16 Skrevet 20. september 2020 Det er viktig at du ikke presser henne til å suge TS. Ellers er det som andre skriver, opp til deg. Ikke alle jenter vil suge og det må respekteres. Du må nesten velge melom henne med sine andre egenskaper, og å finne en ny som vil suge. For min del er ikke sånt så viktig, da jeg er mer opptatt av det romantiske. Hvordan du er, det vet du best selv. Anonymkode: 27c03...21a 4
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2020 #17 Skrevet 20. september 2020 Nei, det er ingen dumpegrunn... det er en årsak som gjør at hun ikke vil. Årsaker som dårlig hygiene, traumatiske opplevelser, sperrer for kroppsvæsker, synes det smaker ille, ny i forholdet, etc... Respeterer du ikke det eller maser for mye er det nok du som blir dumpet og ikke hun... Min erfaring sier at de gir mere av andre ting for å kompenserere sine sperrer, og ting kan endre seg over tid når hun blir tryggere på partneren... Jeg spør heller om hun kan vaske klær eller lage mat... har hun sperrrer for det, er det respektert og heller ingen dumpe grunn😅 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #18 Skrevet 20. september 2020 29 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Nei, det er ingen dumpegrunn... det er en årsak som gjør at hun ikke vil. Årsaker som dårlig hygiene, traumatiske opplevelser, sperrer for kroppsvæsker, synes det smaker ille, ny i forholdet, etc... Respeterer du ikke det eller maser for mye er det nok du som blir dumpet og ikke hun... Min erfaring sier at de gir mere av andre ting for å kompenserere sine sperrer, og ting kan endre seg over tid når hun blir tryggere på partneren... Jeg spør heller om hun kan vaske klær eller lage mat... har hun sperrrer for det, er det respektert og heller ingen dumpe grunn😅 Godt vi er totalt forskjellige vi mannfolk!!! Anonymkode: e4f44...1a1 1
Fioljenta Skrevet 20. september 2020 #19 Skrevet 20. september 2020 Jeg hadde en lang periode der jeg ikke sugde mannen min. Det føltes ikke riktig. Litt nedverdigende eller noe sånt. Nesten utnyttende. Jeg er veldig glad han ikke dumpet meg og i stedet satset på å gjøre meg trygg og føle meg elsket. For meg må vi «være på nett» for at jeg skal klare å elske med hele meg. Uansett hva vi gjør. Jeg er ikke en sexmaskin. Er det noe som knirker i sexlivet (bortsett fra senga), så har det en årsak. Nå tar jeg initiativ selv. Og nyter det. 💜 7
Bamseklemmer Skrevet 20. september 2020 #20 Skrevet 20. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt vi er totalt forskjellige vi mannfolk!!! Anonymkode: e4f44...1a1 Ja det kan du si, det er jeg veldig enig i, for samfunnet har ikke fungert uten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå