Gå til innhold

Hvor lenge lever en flue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt et usedvanelig velfødd eksemplar av arten summende rundt meg i evigheter .. den må da minst ha herjet rundt her i over en uke. :evil:

Ikke vil den ut av åpne vinduer eller dører heller .. og alt for kjapp til at jeg får smekket den er den også.. - så jeg har vel egentlig kapitulert .. og innsett at den kommer til å herje rundt her til den avgår en naturlig død.. men hvor lenge må jeg vente... :frustrert:

Gjest Gjest
Skrevet

Kommunikasjon er alltid viktig i et forhold.

LilleBille er nødt til å snakke med FeteFlue.

Du kunne forresten prøve å pakke alle sakene til FeteFlue og sette på trappa, og se om den tok hintet. ;)

Gjest Xerox
Skrevet

Spray den med hårspray, da klarer den ikke fly fra deg. Og så klasker du den når den lander med stive vinger.

Gjest Vindelspev
Skrevet
Kommunikasjon er alltid viktig i et forhold.

LilleBille er nødt til å snakke med FeteFlue.

Du kunne forresten prøve å pakke alle sakene til FeteFlue og sette på trappa, og se om den tok hintet. ;)

:ler::ler:

Skrevet

Her blir de alltid sprayet med et eller annet - det jeg har for hånden - så de rekker knapt å komme inn gjennom døra her før de klaskes ihjel.

Skrevet

Her var det mange gode forslag :ler:

- da har jeg prøvd å pakke sakene .. og hentet hårsprayen.. så da er det bare å vente ...

- men nå har den vært helt stille den siste halvtimen .. så kanskje det hjalp å skremme.. - eller fortelle i klartekst at nå var det tid for å flytte ...

(det har jo faktisk vært veldig effektivt en gang tidligere .. å pakke alle sakene .. og sette dem på utsiden .. så det var et godt råd - hadde glemt hvor effektivt det var :sjarmor: )

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Nå må du endelig fortelle åssen det gikk :D

Åssen tok han det?

Endret av Towelie
Skrevet

Ja, lurer fælt jeg og. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Fluen ... eller den andre jeg pakket for :ler:

Fluen furtet lenge .. og holdt seg i ro .. vet ikke om det var det at han så hårsprayen .. eller bagasjen jeg .. men ...

Nå er han tilbake :frustrert: så da er det frem med sprayen igjen - bagasjen står allerede på utsiden.. :sur:

Skrevet

:ler: Nei, det er ikke greit. Selv hadde jeg en mygg surrende rundt hodet i natt. Hørtes ut som et helikopter. :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

Hei du kan ikke drepe han nå, han har jo personlighet! kan du ikke bare spraye på han bittelitt også eskortere han ut med en avis?

Skrevet
Eller så kan du kontakte - han her - . ;)

:ler: .. 40 kg fluer - han kan få min også .. den veier sikkert en halv kilo .. sånn høres det ut hvertfall.. :roll:

Skrevet (endret)

Ja, utrolig hva slags støy de ulumskhetene kan gi fra seg. Tenker på en sang fra barnekoret jeg gikk i da jeg var lita; "Liten, men god som gull. Liten, men ikke et null. Liten, men gjør så godt man kan.. osv" Gjør tydeligvis absolutt så godt den kan. :frustrert::ler:

Endret av yvonne
Skrevet

Min flue er ikke LITEN .. og den gjør absolutt så godt den kan :frustrert::ler:

Skrevet

:ler: Du får true med et besøk fra skadedyrskontrollen. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Se min avatar, fluer har et liv de og!

Skrevet

Dere kan ha livet deres helt andre steder enn hos meg :frustrert:.. (og dessuten likte jeg bedre frosken din)

Gjest gjest1
Skrevet

Vel, jeg ser bare frosken ennå jeg, så der var en fordel for meg :D (selv om jeg likte fluene bedre!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...