AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Vil av ulike grunner skjule at jeg blir innlagt (psykiatrisk) for familie. Problemet er jo at vi bor i samme hus, så hvordan kan jeg bare bli "borte"/forsvinne uten å måtte fortelle dem dette? Finnes det andre gode unnskyldninger? Anonymkode: b2ccf...d9c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Si du har fått deg leilighet og flytter ut? Eller si du skal på ferie til en venninne noen uker? Anonymkode: dcc8b...919
rampeguri Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Du kan jo si at du skal besøke en venn som bor et stykke unna, eller si at du har lånt en hytte og skal ha en liten høstferie?
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Gode ideer, det med hyttetur kunne kanskje fungert veldig bra 🤔 -TS Anonymkode: b2ccf...d9c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Har dårlig erfaring med det der. Sa jeg var hos ei venninne, da jeg hadde en planlagt innleggelse. De ble oppringt fra sykehuset etter en ukes tid, hadde gjort et selvmordsforsøk, og ble liggende i koma i tre dager... Oppfordrer deg til å fortelle familien at du sliter. Si at avgjørelsen er en sterk oppfordring fra lege/ psykolog? Du har sikker en tanke om hvorfor du ikke ønsker å fortelle, men psykisk sykdom er beintøft! Du trenger å få med deg familien i denne kampen. Lykke til! Anonymkode: b54ad...65a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå