Blåtime Skrevet 19. september 2020 #1 Del Skrevet 19. september 2020 Hei! Jeg lurer på hva disse symbolene på stekeovnen betyr, og spesielt hva som er forskjellen på de to med vifte på den øverste raden. Jeg tenkte å steke pizza nå, er det noe som egner seg bedre enn vanlig over -og undervarme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Del Skrevet 19. september 2020 Den første på andre rekke passer best til pizza 🙂 Anonymkode: 952a0...4cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 19. september 2020 #3 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) Hva slags ovn har du? Det jeg har funnet enklest er å slå opp i manualen, og har jeg ikke den har jeg funnet merke og modell på en etikett eller lignende, for å så søke opp manualen på nett. Da får du en grundig forklaring på hva disse ulike symbolene betyr. Til en enkelt pizza ville jeg styrt langt unna varmluft (til to eller flere derimot så er vel varmluft tingen) som det blir tipset om i innlegget over, og bare holdt meg til over- og undervarme, ev. kjørt på med gratinering (som på min ovn er ca. likt symbolet til høyre øverst) de siste tre-fire minuttene for å prøve meg frem. Endret 19. september 2020 av Jaybird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 19. september 2020 #4 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) Spørs på ovnen, men etter hva jeg raskt leser meg opp til, så er i hovedsak den varmluft-innstillingen med sirkel ordinær varmluft, mens den andre som regel er et mer tilpasset varmluftinnstilling om man skal steke ulike typer mat samtidig. Som forklart kort her: https://www.neff-home.com/uk/discover/getting-started/oven-symbols-guide#/Togglebox=7840862-7419904-1/ Men, som nevnt, søk opp merke og modell, og du finner nok mer detaljert beskrivelse for nettopp din ovn. Endret 19. september 2020 av Jaybird 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå