AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Jeg opplever å få mye pes fordi jeg er mye hjemme bruker lite penger på meg selv har et par venninner som også er ganske nøkterne-jeg har nedbetalt hus . Exen min lever fra hånd til munn reiser verden rundt og er belånt til over pipa. Hvordan kan det ha seg at min datter respektere han så høyt og ikke meg? Jeg må legge til at jeg har vært alminnelig raus overfor henne og hun har aldri manglet noe verken materielt eller ellers( kanskej det er feilen at jeg har vært for snill?) men hun har også måttet spare for å kjøpe seg ting hun ønsket seg . Jeg verken drikker eller røyker men er en hjemmets kvinne kan man vel si og merker en nedlatende tone fra min datter "på folk les meg" som bare sitter hjemme og sparer istedenfor å ut og ha det gøy, Min datter har rotet det litt til for seg selv - og det må som hos faren skje noe hele tiden . (Å plukke bær i skogen er for pingler) Hun har tatt litt etter sin far kan man si selv om hun hadde spart bsu da hun flyttet hjemmefra,opplært til å spare sitter hun nå med skyhøy forbruksgjeld og eier ingenting får ikke lån til bolig og må leie- hun er flink til å jobbe men pengene bare renner ut." Åja så da er du millionær altså du da sier hun siden jeg har nedbetalt bolig. Hva skal man si og gjøre når hennes fars påvirkningskraft er så mye større? Anonymkode: 3733b...796
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opplever å få mye pes fordi jeg er mye hjemme bruker lite penger på meg selv har et par venninner som også er ganske nøkterne-jeg har nedbetalt hus . Exen min lever fra hånd til munn reiser verden rundt og er belånt til over pipa. Hvordan kan det ha seg at min datter respektere han så høyt og ikke meg? Jeg må legge til at jeg har vært alminnelig raus overfor henne og hun har aldri manglet noe verken materielt eller ellers( kanskej det er feilen at jeg har vært for snill?) men hun har også måttet spare for å kjøpe seg ting hun ønsket seg . Jeg verken drikker eller røyker men er en hjemmets kvinne kan man vel si og merker en nedlatende tone fra min datter "på folk les meg" som bare sitter hjemme og sparer istedenfor å ut og ha det gøy, Min datter har rotet det litt til for seg selv - og det må som hos faren skje noe hele tiden . (Å plukke bær i skogen er for pingler) Hun har tatt litt etter sin far kan man si selv om hun hadde spart bsu da hun flyttet hjemmefra,opplært til å spare sitter hun nå med skyhøy forbruksgjeld og eier ingenting får ikke lån til bolig og må leie- hun er flink til å jobbe men pengene bare renner ut." Åja så da er du millionær altså du da sier hun siden jeg har nedbetalt bolig. Hva skal man si og gjøre når hennes fars påvirkningskraft er så mye større? Anonymkode: 3733b...796 Virker som dere begge dømmer hverandre for valgene dere har tatt i livet. Hvis du er tilfreds med dine valg, hvorfor bryr du deg om hva andre inkl datteren din mener? Og hvorfor bryr du deg om hva din voksne datter bruker pengene sine på? Det er hennes valg, ikke ditt så samt hun ikke ber om å låne dine penger. Anonymkode: 496d5...d38 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå