AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Del Skrevet 19. september 2020 Vet ikke om dette kommer under riktig kategori, men prøver 😅 Jeg tenkte å ta hull i øret (tragus) nå til mandag. Jeg har hørt at det skal være mer vondt å ta der enn andre steder i øret. Har vanlig hull i ørene fra før og hadde i helix eller hva det kalles der 😅 så det jeg lurer på er om hvor vondt der gjør der? Er det mer eller mindre vondt en en piercing i navelen eller tatovering f.eks? Og så lurer jeg på om noen vet om det er noen risikoer med å ta der? For eksempel lammelse eller bli blind eller ett eller annet? Jeg blir så paranoid med sånt 🙈 .... Jeg bare tenker siden man må ta et på et tattoo sted og ikke hos frisør pga det er mer nerver der og sånt. Men hva har det med saken å gjøre? Det at man må ta det der blandt annet fordi det er mer never, er det pga det er noen risikoer eller hva? hilsen blond jente på 24 år 😂🙈 Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Del Skrevet 19. september 2020 Synes ikke den var noe verre en helix (hvis du tok den på piercingstudio). Anonymkode: f6aa8...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Del Skrevet 19. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke den var noe verre en helix (hvis du tok den på piercingstudio). Anonymkode: f6aa8...341 Helix tok jeg hos frisøren bare. Men er det noen risikoer med å ta tragus ? Som f.eks bli blind eller lam eller noe? 😅🙈 jeg har ikke peiling på sånt -TS Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Del Skrevet 19. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helix tok jeg hos frisøren bare. Men er det noen risikoer med å ta tragus ? Som f.eks bli blind eller lam eller noe? 😅🙈 jeg har ikke peiling på sånt -TS Anonymkode: 31038...9a5 Tror ikke det, men jeg har egentlig ikke peiling. https://bodymod.no/blog/tragus/ Anonymkode: f6aa8...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Del Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helix tok jeg hos frisøren bare. Men er det noen risikoer med å ta tragus ? Som f.eks bli blind eller lam eller noe? 😅🙈 jeg har ikke peiling på sånt -TS Anonymkode: 31038...9a5 Frisører har ikke opplæring til å ta korrekt piercing. Piercere har opplæring (og er nøye med korrekt utstyr) på hvordan man bør ta piercinger for å ikke skade hud/brusk. Hvis du har tatt helix hos frisør bruke de vel pistol? Piercingstudioer bruker nåler. Anonymkode: afe17...d27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Del Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helix tok jeg hos frisøren bare. Men er det noen risikoer med å ta tragus ? Som f.eks bli blind eller lam eller noe? 😅🙈 jeg har ikke peiling på sånt -TS Anonymkode: 31038...9a5 Nei. Ikke fra piercing. Den kan bli infisert noe som kan være livsfarlig, men alt fra myggstikk, til kvise til papirkutt kan bli infisert og livsfarlig. Sjansen er mindre om du tar det hos et piercingstudio for der er de profesjonelle piercere. Frisører er frisører og de pistolene er ekle og brukes på mange personer i et uhygienisk miljø. Anonymkode: 9cb7c...39a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg synes det gikk overraskende fint ned tragus. Tok i begge for to år siden på piercing studio. Det var ikke vondt like etter, ingen ømhet som varte etter å ha skutt hull. Jeg kunne glemme at de var der ti minutter etter. Det stakk såklart. ...det verste var lyden. Jeg hørte den nåla gjennom brusken vanvittig godt. Det var litt kvalmende. Er veldig fornøyd nå, litt irriterende med starten og øreplugger 😅 Anonymkode: 34872...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #8 Del Skrevet 19. september 2020 Ømhet som varte slik SOM etter å ha skutt* Jeg har tatt vanlig hull ned frisør og da dunket flippen i over et døgn etterpå av "slaget". Det slipper man med nål. Anonymkode: 34872...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg synes ikke tragus var vondt. Ikke navle heller for den saks skyld. Tatovering er tusen ganger verre (men så har jeg tatovering på foten da, det er kanskje vondere enn områder med litt tykkere hud). Anonymkode: 86283...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #10 Del Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det gikk overraskende fint ned tragus. Tok i begge for to år siden på piercing studio. Det var ikke vondt like etter, ingen ømhet som varte etter å ha skutt hull. Jeg kunne glemme at de var der ti minutter etter. Det stakk såklart. ...det verste var lyden. Jeg hørte den nåla gjennom brusken vanvittig godt. Det var litt kvalmende. Er veldig fornøyd nå, litt irriterende med starten og øreplugger 😅 Anonymkode: 34872...def Ja får man egentlig øreplugger i ørene? 😅 liksom etter healing tid, kan man bruke det da? Får man plass? 😅🙈 -TS Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #11 Del Skrevet 19. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det, men jeg har egentlig ikke peiling. https://bodymod.no/blog/tragus/ Anonymkode: f6aa8...341 Takk for link. Den var genial å lese på 😊👌🏻 -TS Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #12 Del Skrevet 19. september 2020 Hva er ca pris man kan forvente? -TS Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #13 Del Skrevet 19. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er ca pris man kan forvente? -TS Anonymkode: 31038...9a5 Min kostet 650 Anonymkode: 9cb7c...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #14 Del Skrevet 20. september 2020 Hvordan er det med vasking av hår etter å ha tatt det? Kan man vaske håret dagen etter liksom? Og vil det svi/ gjøre vondt? -TS Anonymkode: 31038...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Del Skrevet 21. september 2020 Du kan vaske hår! Jeg har hull i begge . Har gått fint men viktig å rense . Og å bytte smykke selv var et he#%*tes herk .. brukte seriøst to timer for å få stang inn, endte opp med blod og sår. Bytt på studioet du tar👍🏻 Anonymkode: e552a...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå