AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Her ligger jeg noen dager etter fødsel med smerter og plager av en annen verden. jeg revnet skikkelig. Opp vagina, ned til endetarm der lukkemuskelen revnet. Jeg er helt i fra meg og redd for hvordan dette skal gå videre. Har også fått tre store hemoroider etter fødsel som er forferdelig vonde. jeg kan ikke holde på luft, ikke løs avføring. Hvor lenge er det sannsynlig at jeg skal gå med disse plagene og smertene? Jeg merker jeg er i ferd med å få en skikkelig knekk. 😭 Anonymkode: 1c2ad...339
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Jeg fikk rift grad 4, altså den aller verste. Det gikk over all forventning for min del! Slet med å holde på luft og løs avføring helt i starten jeg og, men det bedret seg veldig fort, og har ingen plager nå 5 år senere. Håper det går fort over for deg og, og at du ikke får noen langvarige problemer 😘 Anonymkode: 9cc59...92c 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Hei du! Jeg fikk akkurat samme revningsgrad for 7 år siden. Jeg hadde mye vondt i starten, vondt å gå i lang stund. Fikk henvisning til fysio for å øve på knipeøvelser og slikt. Det håper jeg du også har fått. Det gikk seg til fint. I dag er jeg ikke plaget annet enn at jeg er avhengig sv å komme på do litt fortere hvis jeg først må på do. Håper det ordner seg for deg. Barn nr 2 kom med ks Anonymkode: 1089b...957
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 Takk for svar. Godt å høre at det går seg til! Er det noen av dere som kan huske når dere klarte å starte dagliglivet igjen? Trille turer, dra på cafe, ect. TS Anonymkode: 1c2ad...339
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Godt å høre at det går seg til! Er det noen av dere som kan huske når dere klarte å starte dagliglivet igjen? Trille turer, dra på cafe, ect. TS Anonymkode: 1c2ad...339 Jeg var på trilletur da babyen var ca en uke 😊 skal ikke skryte på meg at den var så lang, men kom meg nå ut for en gåtur i nærområdet hvertfall 😄 Er ingen cafégåer, men dro rundt på besøk til andre, og butikker rundt samme tiden. Mellom 1-2 uker etter fødsel. Anonymkode: 9cc59...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå