AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Dette halvåret kan man studere/ta opp fag og likevel få støtte fra NAV. (Sikkert fordi det blir vanskeligere å få jobb uten utdanning nå som så mange arbeidsplasser har forsvunnet.) I alle fall begynte jeg i går å ta opp ett fag i går, men da jeg sendte inn meldekort i dag tenkte jeg ikke noe over det og fylte inn at jeg ikke hadde studert eller noe. Dette gikk meg rett og slett hus forbi! 😧 Det er jo lov til å studere nå dette halvåret og jeg har allerede sagt i fra til NAV om at jeg kommer til å gjøre det, men bør jeg sende inn en melding til de og si at jeg rett og slett glemte å krysse av en "x" for studier på gårsdagen slik som korrekt utfylling tilsier, eller tror dere ikke dette har noe å si? Kjempenervøs, vil bare gjøre ting rett 😧 Anonymkode: 531d7...633
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 I alle fall begynte jeg å ta opp ett fag i går* Nervene snakker, haha... Anonymkode: 531d7...633
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Det går sikkert helt fint. Ta kontakt med din veileder på din side på nav og forklar. Du kan gå inn å redigere meldekortet i etterkant også. Anonymkode: d850c...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå