Gå til innhold

i følge mensentermin er jeg 3+4, men clearblue digital viser 2-3 allerede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg hadde eggløsning 06.09, altså for 2 uker siden i morgen. så hvis jeg følger når befruktning skjedde er jeg nærmere 4+0. i følge mensenterminen min er jeg bare 3+4, men jeg har veldig sterke tester og clearblue digital slo ut til 2-3 på ettermiddagsurin i dag. Er det kanskje bedre å forholde meg til eggløsnigsdato da den stemmer bedre med alle testene jeg tar? :)

Anonymkode: f829d...30c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt å få 2-3 uker på testen ca 2 uker etter EL. 

Skrevet

Hadde samme,var vel to uker på vei og fikk 2-3. Nå har jeg fått 3+. Så får du ikke vite mer før du drar til legen. Da må du vente en stund og ikke ane noe. Kjip periode, jeg lover deg. 

Anonymkode: 2b44c...f7e

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg hadde eggløsning 06.09, altså for 2 uker siden i morgen. så hvis jeg følger når befruktning skjedde er jeg nærmere 4+0. i følge mensenterminen min er jeg bare 3+4, men jeg har veldig sterke tester og clearblue digital slo ut til 2-3 på ettermiddagsurin i dag. Er det kanskje bedre å forholde meg til eggløsnigsdato da den stemmer bedre med alle testene jeg tar? :)

Anonymkode: f829d...30c

Du kan jo forsåvidt forholde deg til det du vil, men helsepersonell forholder seg til første dag i siste mens frem til OUL, så jeg hadde holdt meg til det :) 

Anonymkode: ab576...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...