AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Hvordan får man vekk mørke "liggeflekker" på hvite laken? Jeg er student med tilgang til fellesvaskeri og har ingen store badebaljer å bleke hvitvask oppi dersom det er til relevant informasjon Anonymkode: 3de21...a07
Kenelz Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Kan alltid skaffe deg en balje? Bruke vasken på kjøkkenet eller badet?
Million Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Kan du ikke låne en plastbalje av noen? Evt tigge en gratis på Finn fra noen i nærområdet? Du kan evt dynke flekken/området som er misfarget med klorin, la det virke noen minutter (la det ligge i en våt haug på gulvet foran maskinen) og så stappe det i vaskemaskinen og vaske på normal måte. Blekingen tar ikke lang stund. Men ikke la det ligge for lenge, for ufortynnet klorin er veldig sterkt for bomullsfibere, og kan gjøre dem "morkne".
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 2 minutter siden, Kenelz skrev: Kan alltid skaffe deg en balje? Bruke vasken på kjøkkenet eller badet? Bad på kjøkken og bad er relativt liten og jeg har egentlig ikke plass til noen balje heller Jeg ønsker heller ikke å oppta felles bad i kollektiv med en stor balje (som kun tas frem når jeg vasker, men det blir uansett feil for da må den stå i dusjen og blokkere at andre ikke får dusjet) ts Anonymkode: 3de21...a07