Gå til innhold

Hvordan føles sex med en ny partner? Jeg har ingen erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff min samboer da jeg var ganske ung og vi har vært sammen i snart 20 år. Han er verdens snilleste og ingen kjenner meg så godt som han. Jeg har derfor ikke hatt sex med andre enn han. Vi har et normalt sexliv, men for meg er det et savn å aldri ha opplevd noen andre. Det er nesten som å være jomfru. Jeg får av og til panikk av tanken på å sannsynligvis aldri får oppleve variasjon og svar på hvordan det er å for første gang slippe inn en ny partner i seg. Hvordan det treffer, hvordan det stimulerer. Noe nytt og spennende. Lurer veldig på hva jeg har gått glipp av. I mine tanker er dette noe stort som jeg glorifiserer veldig.

Hvordan føles det rent fysisk å ha sex med en ny mann? Føles det annerledes? F.eks hvis du hadde lukket  øynene, kunne du følt forskjell fra den forrige eller kjennes sexen lik? Hvis ikke, hvordan føler man forskjellen? 

Min søster sier at det ikke er så ulikt å kjøre en ny bil. Same, but different. Å kjøre nye biler kan jeg relatere til. Det andre er bare en fantasi jeg aldri vil få levd ut. 

Jeg er litt flau over å bare hatt en partner. Det er ikke normalt. Det er ingenting å skryte av. Jeg synes det er en trist tanke

Anonymkode: 1a09f...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det fort kan bli et nederlag fordi han du har kan være en bra fyr mens han du har neste gang er mye dårligere og mere selvsentrert. 

Min erfaring er at det skjelden blir bedre. Blir det bedre har bare flaks for andelel som leverer kvalitet er så mye mindre enn motsatt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg traff mannen min dag jeg var 16 og har heller ikke vært med noen andre enn han. Nå er jeg 37 😃

Jeg har tenkt tanken innimellom, men det har gått fort over. Jeg ville ALDRI risikert det jeg har for noe ukjent pga. spenning. 

Anonymkode: a3288...b58

• Liker 2
Skrevet

Sex er uforutsigbart og umulig å spå. 

Den beste sexen jeg har hatt har involvert følelser. Og det finnes mange varianter av sex, gøy, nær, ekstrem, eksperimentell, trygg, rolig, oooosv.. 

Lett for meg å si, men hadde holdt meg til det fine du har nå. Du vet aldri hva som skjer rundt neste sving.. Ulykke, sykdom, død, samlivsbrudd.. Og da står du fritt til å finne deg en ny uten å ødelegge det du har nå. 

Anonymkode: 63edd...243

• Liker 2
Skrevet

Må bare si jeg syns du er heldig. Drømmen min er å kun være med min første kjæreste, og ingen andre! (Den drømmen går nok i dass om ikke så lenge).

• Liker 1
Skrevet

Beste sexen er med føleleser synes jeg. Med kjæreste. Har en venninne som slet med akkurat samme tanker som deg, og en fuktig aften var hun plutselig utro. Det var nedtur, og hun angret veldig. 

Anonymkode: 7d01d...894

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke denne trangen mange har til å ha sex med flere. Finner jeg drømmedama blåser jeg i alle de andre. Sex er sex som regel.

Anonymkode: 13e17...40c

• Liker 3
Skrevet

Hadde sex med en del over en sommer før jeg fant en jeg slo meg til ro med. Og joda, det er mye ulikt og du kan fint merke forskjell. Noen stuper rett på, andre er forsiktige, noen fingrer hardt, noen mykt, noen roterer med hoftene, andre støter rett på, noen tar tak i hoftene mens du rir, andre stryker langs ryggen, masserer puppene, eller glir henda over låra eller klitt. Noen går det fort fort, andre bruker laaaang tid, av og til så lang tid at det kan bli sårt. Noen er store, mange er normale, noen er små. Noen liker å gi, andre å få. Det er så innmari mange ulike opplevelser, på både godt og vondt. 

Anonymkode: b01ee...859

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff min samboer da jeg var ganske ung og vi har vært sammen i snart 20 år. Han er verdens snilleste og ingen kjenner meg så godt som han. Jeg har derfor ikke hatt sex med andre enn han. Vi har et normalt sexliv, men for meg er det et savn å aldri ha opplevd noen andre. Det er nesten som å være jomfru. Jeg får av og til panikk av tanken på å sannsynligvis aldri får oppleve variasjon og svar på hvordan det er å for første gang slippe inn en ny partner i seg. Hvordan det treffer, hvordan det stimulerer. Noe nytt og spennende. Lurer veldig på hva jeg har gått glipp av. I mine tanker er dette noe stort som jeg glorifiserer veldig.

Hvordan føles det rent fysisk å ha sex med en ny mann? Føles det annerledes? F.eks hvis du hadde lukket  øynene, kunne du følt forskjell fra den forrige eller kjennes sexen lik? Hvis ikke, hvordan føler man forskjellen? 

Min søster sier at det ikke er så ulikt å kjøre en ny bil. Same, but different. Å kjøre nye biler kan jeg relatere til. Det andre er bare en fantasi jeg aldri vil få levd ut. 

Jeg er litt flau over å bare hatt en partner. Det er ikke normalt. Det er ingenting å skryte av. Jeg synes det er en trist tanke

Anonymkode: 1a09f...732

Vet hvordan du har det Ts fordi jeg har følt det samme selv det med å ikke ha sex andre bortsett fra mannen. Har nå anskaffet meg en elsker. På en måte så vet jeg at det er helt feil.

Men både jeg og elsker har lyst å oppleve nye ting og utforske så jeg føler at det er rett også på mange måter. Han gir beskjed om hva han ønsker å gjøre og jeg gir beskjed om hva jeg har lyst til. Dette har gitt meg masse energi og overskudd. 

Anonymkode: 4bb74...7db

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...