Gå til innhold

Er det greit å ha sex med en gutt på 20 år når jeg er 38 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tenner visst veldig på meg og vil møtes. Sa jeg var MILF. Er det et kompliment? Jeg tenker han er alt for ung og at det ikke er greit. 
Hva tenker dere?
Noen damer her som har hatt sex med samme aldersforskjell? 
Gutter 20 år da? Ville dere hatt sex med ei på 38 år? 

Anonymkode: 464bc...4a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han vil det så er han gammel nok til å bestemme det selv. 

Anonymkode: 5824f...556

• Liker 10
Skrevet

Hadde en mann i samme alder spurt om det samme, lurer jeg...🤔

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han tenner visst veldig på meg og vil møtes. Sa jeg var MILF. Er det et kompliment? Jeg tenker han er alt for ung og at det ikke er greit. 
Hva tenker dere?
Noen damer her som har hatt sex med samme aldersforskjell? 
Gutter 20 år da? Ville dere hatt sex med ei på 38 år? 

Det er helt greit Og deilig det. Syns ikke det er noe galt med det.

Håper dere har det digg.

Er selv en gutt på 19, som har sex med en mann på 39. Han gjør det sykt digg for meg og gir meg vannvittige orgasmer.

Anonymkode: 68256...e45

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Har vel noe å gjøre med at menn er mer trygge på seg selv og sine valg.

Anonymkode: 0133f...0ce

Skrevet
5 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Hva mener du? 

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du? 

Jeg mener at en mann ikke hadde brydd seg, han hadde lett høvlet over en i den alderen.

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Pia Sofia skrev:

Jeg mener at en mann ikke hadde brydd seg, han hadde lett høvlet over en i den alderen.

Hmmmmm. Jeg føler det er litt for ungt. Nesten som et overgrep på en måte. Han er jo et barn? Samtidig tenner jeg litt på tanken, og skammer meg over det.  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia said:

Har da sett flere menn som ikke synes det er greit, i liknende tråder.

Anonymkode: 33e5a...023

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Ikke noe galt med det. Sex kameraten min er 39 og høvler over meg flere ganger daglig.

Jeg er selv gutt/ mann 19

Anonymkode: 68256...e45

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmmmm. Jeg føler det er litt for ungt. Nesten som et overgrep på en måte. Han er jo et barn? Samtidig tenner jeg litt på tanken, og skammer meg over det.  

Har du følelsen av at han er et barn, da skal du la være.

For meg er en 20-åring en mann. Ikke gutt.

Anonymkode: bc652...05d

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du følelsen av at han er et barn, da skal du la være.

For meg er en 20-åring en mann. Ikke gutt.

Anonymkode: bc652...05d

Man må se an personen, uansett alder om han/hun er klar for det eller ikke. 

Anonymkode: 5824f...556

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri klart det, herlighet en gutt på 20 er jo nærmere min sønn i alder enn meg. Æsj, nei...

• Liker 1
Skrevet

Om begge har lyst og er komfortable med situasjonen ser tenker jeg at en ikke gjør noe galt. En kan samtidig kanskje reflektere over om en er komfortabel med å være "hun gamle" han har sex med en gang i blant. 

• Liker 2
Skrevet

Nei det kunne jeg aldri gjort. For meg er de unger. Er selv 40 og har en sønn på 22. Bruker å avvise unggutter tvert om de prøver seg på byen. For meg er de søte, små uskyldige skapninger som surrer rundt og ikke helt har funnet seg selv enda. Jeg håper i hvert fall at min sønn aldri kommer hjem med noen på min egen alder, skrekk og gru🥶

Anonymkode: 792ba...d89

• Liker 6
Skrevet

Det har med uskrevne regler i samfunnet vårt. Det er helt greit om 39-år gamle menn har seg med jenter på 20. Men kvinner på 39 som har seg med gutter på 20 er liksom ikke greit. Det er fordi kvinne har fått et stempel. Et stempel som sier at mannen er det mektige overhodet og kan gjøre hva han vil fordi han er jo mann, mens kvinner har mer skyld og synd og skam på sine skuldre. Dette er noe vi har fått innprentet over generasjoner. Kvinner får jo fortsatt skylden for voldtekt. Menn blir fortsatt sett på som menn som ikke kan noe for det. Det er hele tiden kvinnes ansvar å passe på seg selv og menn, mens menn kan gjøre som de vil fordi sånn har det vært i flere generasjoner. Det er sosialt akseptert. Dere ser jo hvordan det er i mange kulturer fortsatt. Kvinnen har all skyld og skam og ansvar. Menn kan gå fritt og gjøre hva de vil uten skyld, skam og ansvar. 

Så derfor er det så vanskelig for kvinner å være med noen som er yngre, fordi sammenfunnet er oppdratt til å tenke ned på kvinner og opp på menn. 

Anonymkode: cbbcd...bae

• Liker 11
Skrevet

Creepy

Anonymkode: c5f70...073

Skrevet

Når det bare er sex syns jeg det er helt innafor når begge er voksne. Jeg hadde vært mer skeptisk hvis det var snakk om et forhold, for det kan være vanskelig å få til med den aldersforskjellen og det jeg ville anta er en stor forskjell i modningsnivå. 

Anonymkode: 8b067...566

• Liker 6
Skrevet

Nei det kunne jeg aldri gjort. For meg er de unger. Er selv 40 og har en sønn på 22. Bruker å avvise unggutter tvert om de prøver seg på byen. For meg er de søte, små uskyldige skapninger som surrer rundt og ikke helt har funnet seg selv enda. Jeg håper i hvert fall at min sønn aldri kommer hjem med noen på min egen alder, skrekk og gru🥶

Anonymkode: 792ba...d89

Jeg kjenner en dame på 30 som er sammen med en mann på 66. De møttes da hun var 18 og han var 54. Foreldrene hennes godtok det fordi de kjente han og at de ville få det bra sammen. Det var helt frivillig fra jentas side. 

Anonymkode: cbbcd...bae

• Liker 1
Skrevet

Ikke innafor. Bare ekkelt. 

Anonymkode: 350bc...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...