Gå til innhold

Hvorfor blir det flere og flere single menn som ønsker seg barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samtidig som det er innført en lov som gir kvinner makten til å få barn alene, uten at far får ta del i familien, så vokser antallet menn som aldri får barn. Hva gjøres for å hjelpe disse menn med å få barn? Hva kan gjøres for å sikre at disse menn får seg barn? Burde muligheten for kvinner til å bli alenemødre gjennom donor fjernes?

En god og fornuftig artikkel om problemet, på svensk:

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/yvzb3J/vill-du-bli-mor-till-mitt-barn

Anonymkode: e3e61...945

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtidig som det er innført en lov som gir kvinner makten til å få barn alene, uten at far får ta del i familien, så vokser antallet menn som aldri får barn. Hva gjøres for å hjelpe disse menn med å få barn? Hva kan gjøres for å sikre at disse menn får seg barn? Burde muligheten for kvinner til å bli alenemødre gjennom donor fjernes?

En god og fornuftig artikkel om problemet, på svensk:

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/yvzb3J/vill-du-bli-mor-till-mitt-barn

De må slutte å leke fri og frank til de er 50, og bare utnytte kvinner for sex. De må også slutte å stille urealistiske forventninger til kvinners utseende og rolle. 

Anonymkode: a93e0...99f

• Liker 7
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må slutte å leke fri og frank til de er 50, og bare utnytte kvinner for sex. De må også slutte å stille urealistiske forventninger til kvinners utseende og rolle. 

Anonymkode: a93e0...99f

Ingenting av det du nevner er grunnen til at flere og flere menn ender opp barnløse.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting av det du nevner er grunnen til at flere og flere menn ender opp barnløse.

Hvor er alle disse barnløse mannfolka i Norge da? For jeg har aldri møtt de, bare menn som vil leve singel-livet og tømme seg her og der, uten å ville ha forhold eller noe. Og det gjelder all slags menn, ikke bare sånne playermenn. 

Anonymkode: 693d7...e38

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er alle disse barnløse mannfolka i Norge da? For jeg har aldri møtt de, bare menn som vil leve singel-livet og tømme seg her og der, uten å ville ha forhold eller noe. Og det gjelder all slags menn, ikke bare sånne playermenn. 

1/4 av menn får aldri barn, så det er rart at du aldri har møtt noen. Det er kanskje fordi de er helt usynlige for deg på et vis?

Menn som ligger rundt og har mange damer er ikke de som forblir ufrivillig barnløse. Verden er ikke rettferdig

Anonymkode: ecb86...6ae

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1/4 av menn får aldri barn, så det er rart at du aldri har møtt noen. Det er kanskje fordi de er helt usynlige for deg på et vis?

Menn som ligger rundt og har mange damer er ikke de som forblir ufrivillig barnløse. Verden er ikke rettferdig

Anonymkode: ecb86...6ae

Nei, jeg har prøvd å gi all slags menn en sjans, men jeg kunne ikke fått en uteligger en gang. Menn hater meg og syns jeg er verdiløst søppel, dette sier de også til meg.. Så da blir det vanskelig. Eneste mulighet ville vært å reist til Thailand og kjøpt meg en mann, men så mye penger får jeg ikke lånt i banken. Tror ingen menn ville tatt i meg med tang for mindre enn 10 mill, så verdiløs er jeg for menn :( Ikke at jeg syns det er greit å kjøpe mennesker uansett. 

Skulle ønske jeg var muslim eller inder, så hadde jeg blitt giftet bort. 

Skrevet

Kunne man likestilt muligheten for å få barn uten partner, kanskje? Eggdonasjon, surrogati og slikt... Jeg tror ikke mange menn ville benyttet seg av muligheten, men da hadde de hatt et reelt valg slik kvinner får.

Anonymkode: d5461...014

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kunne man likestilt muligheten for å få barn uten partner, kanskje? Eggdonasjon, surrogati og slikt... Jeg tror ikke mange menn ville benyttet seg av muligheten, men da hadde de hatt et reelt valg slik kvinner får.

Anonymkode: d5461...014

Nå er ikke det å få barn alene noe for alle. Er mange som sier dette til meg og, at jeg kan jo bare til Danmark. Men jeg kan faktisk ikke det, for jeg har ingen til å hjelpe meg hvis jeg må jobbe overtid etc. Da måtte jeg ansatt en au pair og det har jeg ikke råd til. 

Dette gjelder nok for mange menn også, er ikke alle som har et stort nettverk om de får barn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...