AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Jeg og en venn, eksprimenterte For noen dager siden med rumpa mi. Noen kamerater av oss sa at det skulle være skikkelig deilig. Vi er begge 18, ingen sånne homogreier og ikke flaue for å onanere sammen. For noen dager siden fikk vi innfallet at han skulle prøve fingrene i rumpa mi. Litt rart i starten, men ikke vondt. Helt sånn uten å tenkt over det, bare glødet det i hele underlivet mitt. Det kom så plutselig, som han kom borti noe. Jeg skalv til å stønnet høyt av Den overraskende intense nytelsen. Han stanset, jeg sa fortsett, det er så intenst stønnet jeg. Han fortsatte, det glødet i hele kroppen og klarte ikke å ligge stille. Det brant i hele underlivet og nærmet meg en orgasme jeg aldri hadde opplevd. Hele underlivet mitt eksploderte da orgasmen kom. Jeg stønnet høyt å ba han innstendig om å fortsette. Føltes som om orgasmen varte i mange minutter ass. Det rare var at det ikke kom noe ut av penis. Da han skjønte at han bare kunne fortsatte å stimulere meg, gjorde han det og det gikk ikke mange minuttene før jeg fikk orgasme igjen og denne orgasmen var mye sterkere. Jeg fikk flere orgasmer den omgangen, dette var helt utrolig. Aldri opplevd det før, men opplevd det etterpå. Hva skjer egentlig? Hørt noe om at rumpa er så sensitiv, er dette riktig og hva skjer? Anonymkode: 7780e...b2f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Har du aldri hørt om prostata før? Google det, jeg gidder ikke drive med kroppsundervisning Anonymkode: 2b1e0...4db 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri hørt om prostata før? Google det, jeg gidder ikke drive med kroppsundervisning Anonymkode: 2b1e0...4db Bo har hørt om det, men ikke sånn direkte og om det er kanskje andre som også har opplevd det sånn. Anonymkode: 7780e...b2f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bo har hørt om det, men ikke sånn direkte og om det er kanskje andre som også har opplevd det sånn. Anonymkode: 7780e...b2f Prostataorgasme er en greie. Kos deg videre. Anonymkode: 2b1e0...4db 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prostataorgasme er en greie. Kos deg videre. Anonymkode: 2b1e0...4db Ok, skjønner, det må være en helt annen type orgasme det. Etter vi oppdaget det, gjør han det på meg, fler ganger om dagen. Anonymkode: 7780e...b2f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner, det må være en helt annen type orgasme det. Etter vi oppdaget det, gjør han det på meg, fler ganger om dagen. Anonymkode: 7780e...b2f Har han prøvd å stikke pikken sin der? Anonymkode: 0caaa...e9c
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Skrevet 22. september 2020 På 19.9.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev: Har han prøvd å stikke pikken sin der? Anonymkode: 0caaa...e9c Ja, det har han gjort mange ganger. Vi er ikke homo og kan ikke bli forelsket i menn. Jeg får helt ubeskrivelige og intense orgasmer av det også. Anonymkode: 7780e...b2f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #8 Skrevet 22. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har han gjort mange ganger. Vi er ikke homo og kan ikke bli forelsket i menn. Jeg får helt ubeskrivelige og intense orgasmer av det også. Anonymkode: 7780e...b2f Du har sex med en annen av hannkjønn fast og er veldig på det med "no homo"... Hvorfor skulle det være så galt uansett, å være homofil? Anonymkode: cb5be...455
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Skrevet 22. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har han gjort mange ganger. Vi er ikke homo og kan ikke bli forelsket i menn. Jeg får helt ubeskrivelige og intense orgasmer av det også. Anonymkode: 7780e...b2f Dere er i alle fall bi. Anonymkode: 0caaa...e9c
Gjest Warrior Skrevet 22. september 2020 #10 Skrevet 22. september 2020 Det er ikke uvanlig det der så bare kos deg du. Nei trenger ikke være hverken homofil eller bifil for å prøve ting med det samme kjønn.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #11 Skrevet 22. september 2020 Troll! Anonymkode: 89bff...106
Jentegutt Skrevet 22. september 2020 #12 Skrevet 22. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Troll! Anonymkode: 89bff...106 Enig
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #13 Skrevet 22. september 2020 Troll? Anonymkode: 7780e...b2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå