AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Min eks vil ikke la barna våre komme hjem til ham når de reiser dit på samvær. Så når barna skal være sammen med ham låner han andre folk sine hus/leiligheter og bor der. Hvis det ikke går tar han dem med på hytte istedet. De har derfor ikke vært hjemme i hans hus på 2 år. Barna får heller ikke bli kjent med lillebroren sin, og det er en bestemmelse han har tatt sammen med den nye damen. Og sånn kommer det til å forbli både ang samvær og lillebroren har han sagt. Nå har jeg satt foten ned og sagt at sålenge barna ikke får komme hjem til ham så får de ikke reise nedover til ham. De er lei seg og skuffet hver gang de kommer derfra. Og det er jeg som må ‘ta det’ når de kommer hjem. De to eldste som er i tenårene vil ikke dit mere pga hvordan opplegget hans er. så det jeg lurer på da er... Har jeg bestemmelsesrett i hvordan han gjør ting? Han sier det er samværssabotasje og skal ta meg til retten. Jeg har sagt han bare skal ordne time til mekling. Anonymkode: a559e...7c0
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Oioi! Det hørtes meget merkelig ut! Hvorfor i all verden vil han ikke inkludere barna sine med den nye samboeren, og det nye barnet? Vil tro retten hadde syntes det var meget underlig også. Jeg skjønner deg godt. Burde vært til mekling for lenge siden. Anonymkode: 018e7...3b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå