tobo Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Alle som har opplevd utroskap har en mening om det? Jeg lurer på; Hvem var du? 1. Han 2. Hun 3. Fristeren/fristerinnen? Og i den forbindelse, hvem evt. kunne du tenke deg å henge?
Gjest sexysadie Skrevet 23. juli 2005 #2 Skrevet 23. juli 2005 Man bør vel henge den som har vært utro. Det er jo den som har ansvaret for at ting skjedde.
tobo Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2005 Hei sexysadie. Du svarte ikke på hvem du var?
Gjest sexysadie Skrevet 23. juli 2005 #4 Skrevet 23. juli 2005 Hei sexysadie. Du svarte ikke på hvem du var? ← Jeg har aldri vært utro, eller hatt en utro fyr. Dog har jeg nok pult andres fyrer.
Gjest sexysadie Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Nettopp! Vi deler samme syn ← Så du har drevet å stuka på fremmed territorium?
tobo Skrevet 23. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2005 Det var dal også en måte å beskrive det på? Vakkert var det!! Neida. Men jeg har vel vært i flere av disse kategoriene.
Lula Skrevet 23. juli 2005 #8 Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg har vært den "andre kvinnen" som det så pent heter. Slett ingen fristerinne slik du har satt opp som alternativ. Jeg "lurte" ham ikke akkurat til å være utro. Han klarte fint å "friste" seg selv, og tok initiativet til det hele. Det unnskylder selvsagt ikke min rolle i det som skjedde, men jeg mener at han alene hadde ansvaret for å holde sitt løfte om troskap til sin samboer. Jeg var forøvrig ikke den første (og sannsynligvis) ikke den siste. Han hadde også sex med en felles kollega av oss samtidig som han hadde samboer og et langvarig forhold til meg på si. Ja, ja...fyren er notorisk!!!! Synes synd på samboeren hans jeg da. Hun fortjener jammen bedre! Har selv aldri vært utro. Har heller ikke opplevd at noen av mine kjærester har vært utro (så vidt jeg vet da, men er ganske sikker på det). Endret 23. juli 2005 av Lula
Gjest javel.... Skrevet 23. juli 2005 #9 Skrevet 23. juli 2005 Alle som har opplevd utroskap har en mening om det? Jeg lurer på; Hvem var du? 1. Han 2. Hun 3. Fristeren/fristerinnen? Og i den forbindelse, hvem evt. kunne du tenke deg å henge? ← Fristeren/fristerinnen? Hvilke preik er dette da? En som kan tenke seg å være utro trenger ingen frister/fristerinne. Det er bare de som er blitt bedradd som bruker slike uttrykk. Heng hatten der den skal henge
Gjest synseren Skrevet 23. juli 2005 #10 Skrevet 23. juli 2005 Fristeren/fristerinnen? Hvilke preik er dette da? En som kan tenke seg å være utro trenger ingen frister/fristerinne. Det er bare de som er blitt bedradd som bruker slike uttrykk. Heng hatten der den skal henge ← Så sant, så sant......
tobo Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 24. juli 2005 Fristeren/fristerinnen? Hvilke preik er dette da? En som kan tenke seg å være utro trenger ingen frister/fristerinne. Det er bare de som er blitt bedradd som bruker slike uttrykk. Heng hatten der den skal henge ← Hehe. Temaet engasjerer bestandig. Bedratt ? - nei, ikke det jeg vet. Men det kan jo godt hende. Enig i at frister/fristerinne-betegnelsen ikke blir helt riktig. Det er bare slik man ofte føler seg når disse gifte, forlovede og samboende mennene plutselig legger sin "elsk" på en. Forresten tror jeg det er få som kan tenke seg å være utro. Jeg tror det bare blir slik. Hvertfall når det gjelder ONS. Blir annerledes med langvarig bedrag. Synes Lulas betegnelse "den andre kvinnen" er bra.
Gjest Pineta Skrevet 25. juli 2005 #12 Skrevet 25. juli 2005 Har vært både utro og "den andre". En gang falt jeg skikkelig og fikk "smake steken" for å ha rotet meg borti noen som IKKE skulle rotes med, og en gang med en som bare tente meg noe så inn i he**** at jeg ikke klarte å holde fingra unna (men det gjorde ikke han heller gitt :kgblunk: ) Var en stund oppriktig bekymret for at jeg aldri kom til å nøye meg med bare en, men det var før jeg traff min kjære og er nå trofast uansett
Gjest Gitte Skrevet 25. juli 2005 #13 Skrevet 25. juli 2005 jeg har vært "den andre kvinnen" og typen har vært utro mot meg (ikke min nåværende såklart). Jeg visste det var feil å være den andre kvinnen, men han var så deilig.. det er min unnskyldning. vi møttes fast i ca ett år, jeg hadde ikke dårlig samvittighet heller. Og det til tross for at x'n min var utro mot meg. Mulig det er utrolig hyklersk å si at jeg hater utroskap, når jeg har vært the other woman såpass lenge, men det involverte ingen jeg var gla i, og de hadde nettopp flyttet fra hverandre, tatt en pause, og ble sammen igjen, mens jeg holdt på med han. Han spurte meg en gang om jeg var gla i han, og svaret jeg ga var "jeg hadde blitt lei meg om du døde", og han var helt enig. Men jeg kan ærlig innrømme at jeg aldri har vært utro.
Gjest filosofia Skrevet 25. juli 2005 #14 Skrevet 25. juli 2005 Jeg ble bedratt, av ham. Med en hun jeg stolte på og hadde mye med å gjøre. Jeg kunne ikke tenke meg å henge noen av dem, jeg gikk med ren samvittighet for at jeg aldri sank så dypt. Og de fikk som fortjent; hverandre! Jeg traff mannen i mitt liv noen tid etterpå, og stoler like blindt på ham som jeg alltid har gjort med den jeg bor sammen med. Vi har det fritt og kan reise rundt og finne på ting med venner og kjente når det passer, hver for oss eller sammen. Min ex og co er låst fast i hverandres utroskap, og kan ikke engang dra på fest en kveld uten at den andre er med og overvåker...
Grace Skrevet 28. juli 2005 #15 Skrevet 28. juli 2005 Jeg var den som ble bedratt.. Lurt i 6 mnd.. Traff "fristerinnen" mange ganger... De jobbet sammen.. Skjønner ikke at hun hadde samvittighet til å se meg i øynene... De er forøvrig sammen i dag... Men han har vært utro et par ganger.................. Med meg!!! Har ikke fortalt henne det , men tror nok jeg kommer til å gjøre det... Bare for å ta hevn liksom... Barsnlig, og sikkert ikke svært fornuftig å ta hevn. Men hun og han fortjener å lide som jeg har gjort...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2006 #16 Skrevet 19. mai 2006 Jeg var innblandet i noe tull for noen år siden. Var ikke klar over at han jeg holdt på å forelske meg i hadde dame. Vi hadde ikke sex, men var mye sammen, kyssa, gikk hånd i hånd, kosa og klemte, ble kjent med hverandres venner ( og de sa ingenting) osv. En kveld jeg var ute med noen venninner kom en illsint dame bort til meg og ba meg ligge unna typen hennes. Jeg sa at hun måtte ha forvekslet meg med noen, og sa at hun måtte roe seg ned. Men så fortalte hun ting som gjorde at jeg forsto at det var hennes type jeg var med. Ville ikke hengt noen, men akkurat da kunne jeg spytta på han.
momo Skrevet 20. mai 2006 #17 Skrevet 20. mai 2006 Var en stund oppriktig bekymret for at jeg aldri kom til å nøye meg med bare en, men det var før jeg traff min kjære og er nå trofast uansett ← Samme her og. Jeg har vært utro flere ganger tidligere, og det var jo jeg som var skyld i det. Og det er alltid den som er utro sin skyld. Jeg har vært den andre kvinnen en gang, men til mitt forsvar så fant jeg ikke ut av det før etter vi hadde vært sammen i over 1 måned, for hun var student og bodde langt unna, så de hadde bare truffet hverandre en gang i løpet av den perioden. Men det ble slutt den dagen jeg fant det ut.
Karro Skrevet 20. mai 2006 #18 Skrevet 20. mai 2006 Jeg var den som ble bedratt.. Lurt i 6 mnd.. Traff "fristerinnen" mange ganger... De jobbet sammen.. Skjønner ikke at hun hadde samvittighet til å se meg i øynene... De er forøvrig sammen i dag... Men han har vært utro et par ganger.................. Med meg!!! Har ikke fortalt henne det , men tror nok jeg kommer til å gjøre det... Bare for å ta hevn liksom... Barsnlig, og sikkert ikke svært fornuftig å ta hevn. Men hun og han fortjener å lide som jeg har gjort... ← Vært i akkurat samme situasjon.. Han lå med bestevennina mi faktisk, så det sier seg jo selv at det ble slutt rimelig kjapt... Men ordnet opp med bestevenninen min etterhvert.. Etter at de hadde vært sammen en stund, sa jeg rett ut til henne hvordan han forholdt seg til meg.. Jeg la også til at jeg hadde valgt å spille hans spill og vente en god stund med å fortelle det til henne (til hun hadde fått skikkelige følelser for han og sånn) bare for at jeg ville hun skulle få smake sin egen medisin.. Og det føltes utrolig godt å ta hevn på denne måten!!! Kall meg barnslig, men det var like mye vennina mi som var naiv...
Karro Skrevet 20. mai 2006 #19 Skrevet 20. mai 2006 Jeg har forresten også vært utro selv..men da gjorde jeg det slutt med kjæresten dagen etterpå..var min måte å manne meg opp til det på... (Noe jeg ikke ville gjort i dag da jeg er en del år eldre) Og jeg har vært den andre (eller tredje eller syvende eller femtende) til en annen.. Noe jeg heller ikke ville gjort i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå