Gjest Gulltopp Skrevet 23. juli 2005 #1 Skrevet 23. juli 2005 Jeg flytter til Oslo om tre uker, og må da overføre SATS-medlemskapet mitt (lokalt) til et senter der. Er det noen som kan anbefales, eller som bør unngås? Helst så nært Blindern som mulig.
Mokka Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Hei! Jeg trener på Sats Sinsen og trives kjempe godt. Trenings senteret strekker seg over tre etasjer og tilbyr alt av fri vekter og mange forskjellige timer, eks spinning, step, pody pump. yoga, pilates osv! Sinsen er ikke så veldig langt fra Blindern. Skal du begynne å studere på Blindern til høsten? Det skal jeg også. Hvilken studie skal du starte på?
sprettball Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har trent på SATS spektrum, majorstua, sagene og storo. Trives best på storo Det nærmeste iforhold til blindern blir vel den på majorstua, tenker jeg... ?
Gjest Gulltopp Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Ja, jeg så nesten for meg at Majorstua ville bli nærmest, men var ikke sikker på det. Tenker jeg går for den, jeg. Skal du begynne å studere på Blindern til høsten? Det skal jeg også. Hvilken studie skal du starte på? Litt usikker, men noe innen språk! Det er jo utrolig mye å velge i, iallfall er det slik det fortoner seg for en liten nordlending...
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har trent på SATS spektrum, majorstua, sagene og storo. Trives best på storo Det nærmeste iforhold til blindern blir vel den på majorstua, tenker jeg... ? ← er det mange folk på storo? er det stort der?
Shoegal Skrevet 24. juli 2005 #6 Skrevet 24. juli 2005 hvis du skal begynne på blindern, og har mulighet for å si opp eller fryse sats-abonnementet ditt, bør du gjøre det, og heller melde deg inn i universitetsidretten. den har 3 sentre med masse muligheter(på de fleste områder minst like bra som sats), også er det billig - 650 kroner i semesteret! på sats i oslo må du nesten betale det samme i måneden......
Gjest Gulltopp Skrevet 24. juli 2005 #7 Skrevet 24. juli 2005 hvis du skal begynne på blindern, og har mulighet for å si opp eller fryse sats-abonnementet ditt, bør du gjøre det, og heller melde deg inn i universitetsidretten. den har 3 sentre med masse muligheter(på de fleste områder minst like bra som sats), også er det billig - 650 kroner i semesteret! på sats i oslo må du nesten betale det samme i måneden...... ← Vurderte å begynne på Domus Athletica ja, men siden jeg allerede har betalt ut året på SATS, skal jeg vente til i januar. Men det virker veldig bra, så jeg gleder meg til å begynne der, spesielt fordi de har svømmebasseng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå