Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Xerox
Skrevet

Nå ble jeg plutselig logget av msn pga av at jeg logget på en annen maskin fikk jeg beskjed om. problemet er da at jeg er jo ikke på noen annen maskin. Hva skjer? Er det noen som driver å logger seg inn på min msn??? Hjelp! hvordan bytter jeg passord på msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne beskjeden får jeg hver gang jeg slår på maskina. Hva er det som gjør det? Jeg har heller ikke flere maskiner...

Skrevet

Jeg og blir logga av MSN opptil flere ganger når jeg er logga på. Men jeg får ikke opp noen beskjed da, blir bare logga av uten grunn :frustrert:

Jeg har heller ikke flere maskiner.

Skrevet

Her er det greit så lenge jeg holder på med et eller annet på nettet, men når jeg skal inn igjen er det logget av, og jeg får beskjeden :twisted:

Skrevet

Dette har skjedd meg også. Vi har bredbånd og har ikke fått installert skikkelig brannmur ennå, så jeg lurer på om det slår inn på noen andre da? Fatter det ikke helt..

Gjest vortesvin
Skrevet

Det er nok som Vixen sier, en gammel messenger som ligger og går i bakgrunnen.

Skrevet

På min Winblows XP så hendte det engang at både Windows Messenger og MSN Messenger logget seg på. Så derfor skjer dette som du forklarer. Dette er hvertfall det jeg opplevde. Jeg gikk inn på MSCONFIG på "kjør" og nektet Windows Messenger å logge seg på ved startup.

Skrevet

jeg har hatt det problemet at når jeg har satt status til "vis som frakoblet", så plutselig står den som "pålogget". og folk har jo prøvd å kontakte meg når jeg da plutselig er pålogget, men jeg er jo ikke alltid der.....

fryktelig irriterende. og jeg har kun MSN.

Skrevet
Det er nok som Vixen sier, en gammel messenger som ligger og går i bakgrunnen.

Har skjedd mange ganger her og det, både hos meg og hos mannen.

Gjest gjest1
Skrevet
På min Winblows XP så hendte det engang at både Windows Messenger og MSN Messenger logget seg på. Så derfor skjer dette som du forklarer. Dette er hvertfall det jeg opplevde. Jeg gikk inn på MSCONFIG på "kjør" og nektet Windows Messenger å logge seg på ved startup.

Hvor finner jeg MSCONFIG?

Gjest gjest1
Skrevet

er windows messenger som bøller seg ja, har lyst å slette hele driten men avogtil funker den når 7.0 driter seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...