AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Vi er på utkikk etter bolig og følger derfor daglig med på det som legges ut på Finn. Vi ser både på nytt og gammelt, og jeg ser gjerne på tomtestørrelse kombinert med størrelse og kvalitet på boligen for å avgjøre hva man faktisk betaler for, og om det er en god deal eller ikke. Men, når det legges ut nye boliger og utbyggingsprosjekter er det gjentagende at det mangler informasjon om tomtestørrelse. Selv tomter i et nytt utviklingsområde her i byen ligger ute med prisliste per tomt. Uten å opplyse om tomtestørrelse! Er det ingen som bryr seg om størrelsen på tomta lenger, eller er det et bevisst valg av utbygger for å påtvinge eventuelle interessenter å ta kontakt? Jeg liker å lese meg opp og ta en vurdering ut fra opplysningene jeg kommer over. Veldig frustrerende! Anonymkode: c20f4...76d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er på utkikk etter bolig og følger derfor daglig med på det som legges ut på Finn. Vi ser både på nytt og gammelt, og jeg ser gjerne på tomtestørrelse kombinert med størrelse og kvalitet på boligen for å avgjøre hva man faktisk betaler for, og om det er en god deal eller ikke. Men, når det legges ut nye boliger og utbyggingsprosjekter er det gjentagende at det mangler informasjon om tomtestørrelse. Selv tomter i et nytt utviklingsområde her i byen ligger ute med prisliste per tomt. Uten å opplyse om tomtestørrelse! Er det ingen som bryr seg om størrelsen på tomta lenger, eller er det et bevisst valg av utbygger for å påtvinge eventuelle interessenter å ta kontakt? Jeg liker å lese meg opp og ta en vurdering ut fra opplysningene jeg kommer over. Veldig frustrerende! Anonymkode: c20f4...76d Jeg irriterer meg over nøyaktig det samme! Synes det sier en del om de som har ansvaret for salget når de unnlater relevant informasjon. Anonymkode: 1c4d9...734 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #3 Skrevet 20. september 2020 Vi driver å selger et hus nå, megler hadde satt opp tomtestørrelsen på tomten hvor huset stod når i realiteten er tomten på litt over 2 mål (2 tomter som henger sammen, ene på 700 hvor huset står og den andre på 1500). Prisen ble ikke justert for tomt nr 2 og gud bedre meg, ikke det at megler ikke justerte prisen, men et skambud på 1,6 på 2 mål, helt nytt elektrisk anlegg og nye hvitevarer. Ikke at det siste har noe og si, men... ah irritasjonen. Anonymkode: 1041f...494 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #4 Skrevet 20. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi driver å selger et hus nå, megler hadde satt opp tomtestørrelsen på tomten hvor huset stod når i realiteten er tomten på litt over 2 mål (2 tomter som henger sammen, ene på 700 hvor huset står og den andre på 1500). Prisen ble ikke justert for tomt nr 2 og gud bedre meg, ikke det at megler ikke justerte prisen, men et skambud på 1,6 på 2 mål, helt nytt elektrisk anlegg og nye hvitevarer. Ikke at det siste har noe og si, men... ah irritasjonen. Anonymkode: 1041f...494 Er det megler som har gjort feil her ville jeg klaget det inn. Og for en latterlig sum! Regner med dere ikke takket ja til det🙄 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg irriterer meg over nøyaktig det samme! Synes det sier en del om de som har ansvaret for salget når de unnlater relevant informasjon. Anonymkode: 1c4d9...734 Godt å høre vi er flere. For dette kan umulig bare gjelde i min lille kommune.... Anonymkode: c20f4...76d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Skrevet 20. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det megler som har gjort feil her ville jeg klaget det inn. Og for en latterlig sum! Regner med dere ikke takket ja til det🙄 Anonymkode: c20f4...76d Meldte det inn med en gang vi så feilen ja, men prisen stod enda. Både megler og jeg lo litt på telefonen før det egentlig bare ble sagt at det er godt vi er enige om at skambud godtar vi ikke. Anonymkode: 1041f...494 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå