Gallien Grueger Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/eks-modell-anklager-donald-trump-for-overgrep-1.1774756#cxrecs_s Hendelsen skal ha funnet sted under tennisturneringen US Open i 1997, melder Guardian. – Han bare dyttet tungen ned i halsen på meg, og jeg presset ham bort. Da ble grepet hans strammere og hendene hans var overalt og raste over meg, over hele rumpa, brystene, ryggen min, alt, sier Dorris ifølge Guardian. Jeg tenker, er det ikke litt sent å komme drassende med dette nå 23 år etter? 1
parmanoia Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 1 minutt siden, Gallien Grueger skrev: https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/eks-modell-anklager-donald-trump-for-overgrep-1.1774756#cxrecs_s Hendelsen skal ha funnet sted under tennisturneringen US Open i 1997, melder Guardian. – Han bare dyttet tungen ned i halsen på meg, og jeg presset ham bort. Da ble grepet hans strammere og hendene hans var overalt og raste over meg, over hele rumpa, brystene, ryggen min, alt, sier Dorris ifølge Guardian. Jeg tenker, er det ikke litt sent å komme drassende med dette nå 23 år etter? Nei, det er det ikke. 9
Callisto83 Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Så etter 23 år kommer hun ut med det nå 6 uker før valget? 1
Gallien Grueger Skrevet 19. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2020 43 minutter siden, Callisto83 skrev: Så etter 23 år kommer hun ut med det nå 6 uker før valget? Tilfeldig? Neppe. 2
Djækklåsst Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Dette minner jo unektelig svært mye om det ene varselet mot Trond Giske.
Girlygirl9 Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 Det tar ofte mange år å komme ut med slikt. Det er helt vanlig å bruke mange år på å kunne fortelle det til andre fordi det er såpass skamfullt og vondt for den det gjelder. 4
Sacramone Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 I så fall bør det komme ut mer enn dette her. Dette kan like gjerne være usant som sant. Når man tenker på tidpunktet for å dele dette vil jeg si det går mer mot løgn. Men for all del, kan være sant. Bare veldig rart tidspunkt å komme ut med..
T-Rex Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 (endret) 3 hours ago, Callisto83 said: Så etter 23 år kommer hun ut med det nå 6 uker før valget? Kanskje det er meningen at folk skal tenke slik? Jeg tror det er en stor sjanse for at dette utspillet er et ledd i Trumps valgkampstrategi. Trump er allerede kjent for "grab them by the pussy", så velgerne hans rygger neppe for upassende tilnærminger fra hans side. Og en del vil tenke "stakkars mann, som blir utsatt for en slik drittpakke rett før valget". Endret 19. september 2020 av T-Rex 3
The Kitten Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 7 timer siden, Girlygirl9 skrev: Det tar ofte mange år å komme ut med slikt. Det er helt vanlig å bruke mange år på å kunne fortelle det til andre fordi det er såpass skamfullt og vondt for den det gjelder. Sant nok, men likevel lov å være skeptisk til timingen.
Værre Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 Trump sin kredibilitet er lik 0. Har ikke tvil om at han har gjort alt han anklages for. 3
Silva Pluvialis Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 Hvorfor skulle det være for sent? Er dette sant så er det aldri for sent å åpne seg opp om det. 3
Sacramone Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 3 timer siden, Uatskillelig skrev: Hvorfor skulle det være for sent? Er dette sant så er det aldri for sent å åpne seg opp om det. Jeg må først bare si at jeg vanligvis alltid er enig i det du skriver her inne. Syns du gjør en bra jobb og liker ofte dine innlegg - så takk for det 🥰 Ang denne saken, det er selvfølgelig aldri for sent. Men timingen kunne vært mer troverdig syns jeg. Selv om utrolig mange ikke liker Trump en plass, så betyr det heller ikke at alt han blir anklaget for er sant.
XaoS Skrevet 19. september 2020 #13 Skrevet 19. september 2020 10 timer siden, T-Rex skrev: Kanskje det er meningen at folk skal tenke slik? Jeg tror det er en stor sjanse for at dette utspillet er et ledd i Trumps valgkampstrategi. Trump er allerede kjent for "grab them by the pussy", så velgerne hans rygger neppe for upassende tilnærminger fra hans side. Og en del vil tenke "stakkars mann, som blir utsatt for en slik drittpakke rett før valget". Dette. Trumps utenomekteskapelige sprell, og hans mange seksuelle overgrep har absolutt ingenting å si for kjernevelgerne. Dersom en av de fornærmede kunne komme med receipts hvor han faktisk har betalt for en abort så kunne det kanskje rokket litt i de rødeste "pro-life" segmentene. Men dette kommer til å ha null påvirkning på populariteten. Heller motsatt.
Jr.Garcon Skrevet 20. september 2020 #14 Skrevet 20. september 2020 (endret) 19 timer siden, Gallien Grueger skrev: https://www.dagsavisen.no/nyheter/verden/eks-modell-anklager-donald-trump-for-overgrep-1.1774756#cxrecs_s Hendelsen skal ha funnet sted under tennisturneringen US Open i 1997, melder Guardian. – Han bare dyttet tungen ned i halsen på meg, og jeg presset ham bort. Da ble grepet hans strammere og hendene hans var overalt og raste over meg, over hele rumpa, brystene, ryggen min, alt, sier Dorris ifølge Guardian. Jeg tenker, er det ikke litt sent å komme drassende med dette nå 23 år etter? Menn har i alle fall ingen rettssikkerhet lenger hvis det er ok at enhver dame offentlig navngir og stempler deg som voldtektsmann/overgriper uten et fnugg av krav til bevis. Det blir jo bare enda mer på tryne når det er ting som skal ha skjedd for 30 år siden - hvordan i all verden skal man forsvare seg mot det? The icing on the cake blir da når slike anklager møtes med den automatiske tesen om at "vi tror deg, vi tviler ikke, ingen kvinner lyver/har issues". De fleste har vel en far - også kvinner som hater menn, men de hater vel kanskje han også - og for normale damer så er det vel ikke riktig at enhver gal dame uten straff skal kunne påføre deres far den skampletten/sjelelige ubehaget som følger med å bli hengt ut/beskyldt for å være en jævla sedelighetsforbryter. Både Biden og Trump har vel nå blitt beskyldt for overgrep flere ganger? I sist valgkamp så ble vel også Bill Clinton dratt inn og svertet fra flere damer som Trump hadde pressekonferanse sammen med. Det blir jo helt patetisk og har virkelig null troverdighet. Verden går til helvete as, det finnes ikke tvil Endret 20. september 2020 av Jr.Garcon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå