AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Noen som kan komme med litt erfaringer? Jeg har lest at suksessraten på IUI ikke er så høy, men det er jo ikke like inngripende som IVF, så spm er, er det verdt å prøve et par runder med IUI før man tyr til IVF? Anonymkode: 5e9c0...ee4
karamelli Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Det lurer jeg også på! Håper noen har noen erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Det kommer jo an på. Hvis aøt ser normalt ut hos dere begge så vil ikke iui være noe større sjanse for graviditet enn å prøve selv. Di fleste som bruker iui er dem som må ha donor. Anonymkode: 0f250...297 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Tok IUI med spermvask og eggløsningssprøyte. To forsøk. Resultatet er nå 4 mnd☺️ Anonymkode: f4b83...4af
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på. Hvis aøt ser normalt ut hos dere begge så vil ikke iui være noe større sjanse for graviditet enn å prøve selv. Di fleste som bruker iui er dem som må ha donor. Anonymkode: 0f250...297 Ja, alt annet er normalt. Anonymkode: 5e9c0...ee4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok IUI med spermvask og eggløsningssprøyte. To forsøk. Resultatet er nå 4 mnd☺️ Anonymkode: f4b83...4af Takk for svar! Godt å høre det fungerte for dere. Prøver eggløsningssprøyte naturlige måten for øyeblikket, vurderer å gå over til IUI snart. Anonymkode: 5e9c0...ee4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, alt annet er normalt. Anonymkode: 5e9c0...ee4 Da er det bortkastet. Ville gått rett på ivf. Anonymkode: 0af1f...8e5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Godt å høre det fungerte for dere. Prøver eggløsningssprøyte naturlige måten for øyeblikket, vurderer å gå over til IUI snart. Anonymkode: 5e9c0...ee4 Dere går virkelig den lange veien. Barneønsket er kanskje ikke så høyt? Anonymkode: 0af1f...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere går virkelig den lange veien. Barneønsket er kanskje ikke så høyt? Anonymkode: 0af1f...8e5 Vet du hva, jeg gidder ikke engasjere meg i sånne svar engang. Anonymkode: 5e9c0...ee4 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva, jeg gidder ikke engasjere meg i sånne svar engang. Anonymkode: 5e9c0...ee4 Eggløsningssprøyte og IUI er jo totalt bortkastet om alt er normalt hos dere. Hadde barneønsket vært stort, så hadde dere gått rett på ivf. Anonymkode: 0af1f...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsningssprøyte og IUI er jo totalt bortkastet om alt er normalt hos dere. Hadde barneønsket vært stort, så hadde dere gått rett på ivf. Anonymkode: 0af1f...8e5 Herregud, bare slutt. Du hadde ikke sagt sånt til trynet mitt, så hvorfor sitter du å troller på nettet? Jeg lagde ikke denne tråden for at et anonymt troll skal fortelle meg at jeg ikke ønsker barn høyt nok, ærlig talt. Anonymkode: 5e9c0...ee4 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud, bare slutt. Du hadde ikke sagt sånt til trynet mitt, så hvorfor sitter du å troller på nettet? Jeg lagde ikke denne tråden for at et anonymt troll skal fortelle meg at jeg ikke ønsker barn høyt nok, ærlig talt. Anonymkode: 5e9c0...ee4 Jo, hadde du vært venninnen min, så hadde jeg selvfølgelig spurt om det samme. Hvorfor gå en slik omvei. Hadde hun ikke hatt et godt svar, hadde jeg gått utifra at barneønsket ikke var så himla stort. Anonymkode: 0af1f...8e5 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #13 Skrevet 19. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, hadde du vært venninnen min, så hadde jeg selvfølgelig spurt om det samme. Hvorfor gå en slik omvei. Hadde hun ikke hatt et godt svar, hadde jeg gått utifra at barneønsket ikke var så himla stort. Anonymkode: 0af1f...8e5 Morsomt hvordan jeg spør om folk har erfaringer, men du har ingen erfaringer å komme med? Og da kan vi bare konkludere med at jeg er glad du ikke er venninnen min. Om noen andre har erfaringer ang IUI så er det bare å komme med dem😊 Anonymkode: 5e9c0...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #14 Skrevet 19. september 2020 Vi ble rådet av legen til å gå rett på IVF. Vi var uforklarlig barnløse og forsøkte med hormonstimulering og eggløsningssprøyte som gjorde at jeg slapp to egg i stedet for ett noen sykluser først. Vi kunne prøve IUI hvis vi ville, men det ville evt. bare hjelpe til med å få sædcellene nærmere egget, og legen trodde ikke problemet lå der. Anonymkode: ef765...e21
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #15 Skrevet 19. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt hvordan jeg spør om folk har erfaringer, men du har ingen erfaringer å komme med? Og da kan vi bare konkludere med at jeg er glad du ikke er venninnen min. Om noen andre har erfaringer ang IUI så er det bare å komme med dem😊 Anonymkode: 5e9c0...ee4 Min erfaring er at vi gikk rett på ivf. Klinikken sa at det var det mest naturlige, alt annet kunne bare være en omvei. Anonymkode: 0af1f...8e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå