Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kvinnelig kollega som er utro med en mann på jobben.

Det blir mye rykter, jobber på skole og barna får med seg det meste..

Dermed også foreldrene.

Bør dette tas opp med de to det gjelder... De tror forresten at ingen vet om de.:fy_fy:

Hadde du sagt noe til dem?

Selv har jeg lyst til å si fra til samboeren hennes som ikke vet det, men er jo ikke noe jeg har noe med. HVOFOR GJØR HUN DET IKKE SLUTT MED HAN FØR HUN HOPPER PÅ EN ANNEN!!HERREGUD! :sur::forvirret::grine: HATER UTROSKAP

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis det er så åpent at tilogmed skolebarna vet det, er det vel på tide å si fra til "paret". Og kanskje også bemerke at skolebarna og endel foreldre vet... burde vel få dem til å stramme seg opp og gjøre noe med saken, den ene eller andre veien, også overfor en samboer.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan selvsagt si fra til de to som har et forhold om at ryktene svirrer.

Dette har du ikke noe med!

Det foregår mye utroskap på arbeidsplasser. Ikke så rart kanskje, siden mange bruker mye mer tid sammen med kolleger enn ektefelle/samboer som mange kun møter et par timer på kveldstid....

Gjest Violetta
Skrevet

Om du absolutt skal gjøre noe bør du snakke med dem som er utro. Resten får være opp til dem, det har du ikke noe med.

Gjest naboen
Skrevet
Har en kvinnelig kollega som er utro med en mann på jobben.

Det blir mye rykter, jobber på skole og barna får med seg det meste..

Dermed også foreldrene.

Bør dette tas opp med de to det gjelder... De tror forresten at ingen vet om de.:fy_fy:

Hadde du sagt noe til dem?

Selv har jeg lyst til å si fra til samboeren hennes som ikke vet det, men er jo ikke noe jeg har noe med. HVOFOR GJØR HUN DET IKKE SLUTT MED HAN FØR HUN HOPPER PÅ EN ANNEN!!HERREGUD! :sur:  :forvirret:  :grine: HATER UTROSKAP

Dette har du ikke noe med. Hvordan får barna med seg dette da?Og hvorfor skal du gå til samboeren?

Det var da voldsomt så du engasjerer deg menneske.

Skrevet

Jeg synes du skal si fra til dem det gjelder at de ikke er så "diskrete" som de sikkert tror de er (folk er faktisk sjelden det .. men de aller fleste er så naive at de tror ingen skjønner noe :roll: ).

Si at det ikke bare er dere som er kolleger som vet om det og synes det er ubehagelig - men at elevene også får det med seg.

(Mange arbeidsplasser har jo også en regel om at par ikke kan jobbe sammen - og i så fall er det jo en sak for ledelsen.)

Skrevet
Dette har du ikke noe med. Hvordan får barna med seg dette da?Og hvorfor skal du gå til samboeren?

Det var da voldsomt så du engasjerer deg menneske.

Skrev jo at jeg ikke hadde noe med det. Engasjerer meg fordi min x var utro mot meg, jeg vet hvor sårende det er og unner ingen noe slikt.

Barn får med seg hva som skjer rundt seg de også vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...