AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Hva funker og funker det bedre med enn uten? Til massasje og vaginalt samleie. Eller er samleie best «naturlig? Anonymkode: 8b419...731
Kjersti.kjersti Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Jeg bruker bare vannbasert glidemiddel
bjone Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 27 minutter siden, Kjersti.kjersti skrev: Jeg bruker bare vannbasert glidemiddel Jøss den hadde en artig vri i duften @Kjersti.kjersti 1
Kjersti.kjersti Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, bjone skrev: Jøss den hadde en artig vri i duften @Kjersti.kjersti 😄
Fioljenta Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Vi har nylig begynt å bruke Hydra glidemiddel. Vanligvis har jeg ikke problemer med å få nok «naturlig glid». Men jeg synes det meste blir litt bedre med glidemiddel likevel, så kjekt å variere. I alle fall hvis det er litt kvalitet på middelet. Ellers kan det fort bli litt bry. 1
Bamseklemmer Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 (endret) Man kan også bruke et naturlig glidemiddel av å bruke fraksjonert organisk kokosnøttolje Cocosa...(en flytende kokosnøttolje som har fjernet de langkjedede fettsyrene, sjekk etiketten) ... den gir også god smak og lukt. NB! Vær oppmerksom på at kokosolje kan bryte ned kondomer... Og husk, det er ikke alt på nettet som selges som glidemiddel som er bra, her er noen tips: https://www.orion-erotikk.no/blog/istedenfor-glidegel/ Endret 19. september 2020 av Bamseklemmer
Fioljenta Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 50 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Man kan også bruke et naturlig glidemiddel av å bruke fraksjonert organisk kokosnøttolje Cocosa...(en flytende kokosnøttolje som har fjernet de langkjedede fettsyrene, sjekk etiketten) ... den gir også god smak og lukt. Vær oppmerksom på at kokosolje kan bryte ned kondomer... 2
Bamseklemmer Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 40 minutter siden, Fioljenta skrev: Vær oppmerksom på at kokosolje kan bryte ned kondomer... Ooops, det viste jeg ikke, takk for tipset
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 12 timer siden, Bamseklemmer skrev: Man kan også bruke et naturlig glidemiddel av å bruke fraksjonert organisk kokosnøttolje Cocosa...(en flytende kokosnøttolje som har fjernet de langkjedede fettsyrene, sjekk etiketten) ... den gir også god smak og lukt. NB! Vær oppmerksom på at kokosolje kan bryte ned kondomer... Og husk, det er ikke alt på nettet som selges som glidemiddel som er bra, her er noen tips: https://www.orion-erotikk.no/blog/istedenfor-glidegel/ Nice, hva er sjansen for at det bryter ned en kondom da? Anonymkode: ae789...833
Bamseklemmer Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nice, hva er sjansen for at det bryter ned en kondom da? Anonymkode: ae789...833 Det er vel like sjelden som man bruker glidemiddel samtidig med kondom? Endret 19. september 2020 av Bamseklemmer
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, Avanua skrev: Best glidemiddel- oral sex 🙊 Smart... Den koster jo heller ingenting, så varer den i evigheter også, og med smak til og med. Det er jo som et kinderegg😅
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 På 19.9.2020 den 7.49, AnonymBruker skrev: Hva funker og funker det bedre med enn uten? Til massasje og vaginalt samleie. Eller er samleie best «naturlig? Anonymkode: 8b419...731 Du får masse tips om glidemiddel, men det er i utgangspunktet ikke nødvendig dersom du blir våt nok. Bare sånn til info. Anonymkode: 044ae...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå