Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag positiv graviditetstest.

Problemet er at jeg trodde at jeg hadde mensen fra 15. juli til ca. 20. juli. For da hadde jeg en del blødninger. Blødningene var ikke sterke som vanlig, men det er ikke så rart at noe er annerledes siden jeg hadde en MA i juni. Dette er den første mensen etterpå.

I morges hadde jeg en liiiten blødning også. Jeg syntes dette var rart, så jeg tok en graviditetstest. Den var kjempepositiv!! Nå har jeg tatt en til og den også var kjempepositiv!!

Nå begynner jeg å tenke at dette ligner på det som skjedde sist: Jeg trodde jeg hadde mensen, men så var jeg gravid. Så hadde jeg småblødninger og så fant de ut at fosteret var dødt i uke 9.

Det eneste forskjellen nå er at streken denne gangen er knallrød! Sist gang var streken på testen veldig svak hele tiden.

Hva mener dere? Kan jeg bare forberede meg på å miste igjen? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Nå ble jeg litt glad på dine vegne da jeg leste at testen var positiv to ganger, men ble litt redd også. Fordi det hadde jo vært hyggelig om det gikk bra denne gangen...

Og jeg skal krysse fingrene for at alt går bra denne gangen. Jeg har ikke noen svar til deg, men håper på det beste....

Dra til Legen og snakk med h*n til uken og forhør deg litt her.

Det er kanskje tidlig å si gratulerer, men gjør det jeg, så får du ha lykke til å håpe at det går bra denne gangen.... :-)

Klem fra Lene.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Gratulerer med positiv test! Håper alt går bra denne gangen! :klem:

Skrevet

Takk for det! Jeg blør ikke mer nå, så jeg håper det vil gå bra. Ja, jeg får bestille time hos legen og se hva han sier. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test og masse lykke til :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Selv om blødninger noen ganger betyr at det har gått galt, trenger det ikke bety det! Jeg har selv et levende bevis på det her hjemme :)

Krysser fingrene for deg og ønsker masse lykke til!

Skrevet

Takk for det alle sammen!

Men jeg begynner nå selv å bli litt negativ. Jeg synes det ligner litt for mye på hva som skjedde sist gang. Og nå er legen på ferie, Volvat har ikke tid før om flere dager. Gynekologen er ikke tilbake før i midten av august. :sur:

Sukk!

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for det! Jeg er litt mer positiv nå. Blødningene har stoppet. Har vært og tatt blodprøve, så kanskje vi snart får svar. Skal ta en til på torsdag.

Og lykke til til deg Siam. Det nærmer seg! ;)

Skrevet

Det over var meg. Falt visst ut her. :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med positiv test! Så krysser jeg fingrene for deg, og håper at det går bra denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...