AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Til jeg var 17 år var jeg innenfor normalen på bmi, og Når jeg bikket 17 fikk jeg problemer med stoffskiftet som gjorde meg overvektig. Ikke veldig mye altså, men litt ekstra på lår og hofter. aldri følt meg så fornøyd, så fin og så fresh som jeg gjorde da jeg var gravid. Jeg følte virkelig at jeg strålte, og selvbildet har aldri før vært så på topp som da. Nå, 3 mnd etter fødsel, sliter jeg litt. Gjort det siden fødselen egentlig, men spesielt de siste ukene. Når jeg ser meg selv i speilet, både med og uten klær, tenker jeg «rålekker» og «dritsexy». Nydelige hofter, nydelige former. men så fort jeg skal enten være intim med samboer, eller går forbi han naken, kjenner jeg på en enorm skam. Og jeg føler meg virkelig drit liksom. Jeg føler meg bare tjukk, og stygg. Jeg klarer ikke slappe av helt under sex, fordi jeg føler at hele kroppen min er bare i veien. Samboer er en relativt slank mann med ganske trent kropp og markerte muskler. skjønner ikke hvorfor jeg har dette problemet, når min samboer ALDRI har gitt utrykk for at jeg er usexy eller fæl. Han har alltid respondert positivt.. så skjønner ikke hvor dette kommer fra, eller hva jeg skal gjøre med det. Noen som har hatt dette problemet, og kan dele litt erfaringer? Til og med under fødselen tenkte jeg «herregud så stygg jeg må være å se på nå, mens jeg skriker og åler meg rundt av smerte»...(han sier han aldri har sett meg finere, men likevel er dette følelser jeg kjenner på.. aner ikke hvorfor) Anonymkode: 848c6...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå