AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg kjøpte en seng på Trademax for nesten to år siden som ikke er særlig god. Nå har overmadrassen «sunket» der jeg ligger. Det jeg lurer på er om det vil hjelpe å kjøpe en tykk og god kvalitets-overmadrass, eller om jeg rett og slett må investere i ny seng? Anonymkode: 3a348...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. september 2020 #2 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg gjorde først det. fungerte ikke. Byttet så ut hovedmadrassen og da ble senga bedre å ligge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. september 2020 #3 Del Skrevet 19. september 2020 Nei, man må nok ta det onde ved roten. Ny hovedmadrass må til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg prøvde dette for deg kan man si.... Først seng fra nettbutikk, ny overmadrass og så ble det helt ny seng som jeg prøvde i butikk først. Anonymkode: 98b60...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Del Skrevet 19. september 2020 Takk for svar! Da blir det sparing til ny seng for meg. Noen råd til hvor jeg kan kjøpe -og prøve først-, en god seng som ikke ruinerer meg? TS Anonymkode: 3a348...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Del Skrevet 19. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Da blir det sparing til ny seng for meg. Noen råd til hvor jeg kan kjøpe -og prøve først-, en god seng som ikke ruinerer meg? TS Anonymkode: 3a348...7ba Hadde Jysk i flere år, nå en fra Bohus på salg. Ikea har vel fornøydgaranti? Anonymkode: a8655...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Del Skrevet 19. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Da blir det sparing til ny seng for meg. Noen råd til hvor jeg kan kjøpe -og prøve først-, en god seng som ikke ruinerer meg? TS Anonymkode: 3a348...7ba Veldig fornøyd med ikea Anonymkode: 57ac5...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Titania- Skrevet 19. september 2020 #8 Del Skrevet 19. september 2020 Vi har prøvd, men dessverre.....Må nok ha ny seng, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 19. september 2020 #9 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg kjøpte en Svane hos møbelringen etter at jeg leide en leilighet som hadde denne og det var en SÅ god madrass/seng at jeg lengtet til den når jeg flyttet. Fant lik, den har flere mykhetsgrader ettersom du snur madrassene (flere lag altså) Synes både Bohus og Møbelringen har gode senger å velge i, anbefaler å teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #10 Del Skrevet 19. september 2020 Leide møblert en gang med en fryktelig vondt seng. Kjøpte overmadrass på Ikea og det gjorde mye Anonymkode: b4c10...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2020 #11 Del Skrevet 19. september 2020 Det kan hjelpe. Gjestesenga hos min mor er fryktelig vond, men etter års klaging fikk jeg installert overmadrass. Den ble fremdeles ikke direkte god, men vesentlig bedre enn den var i det minste. Nå våkner jeg ikke med vondt i ryggen hver dag når jeg er på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå