Gå til innhold

Kan ny, god overmadrass redde en forferdelig seng?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en seng på Trademax for nesten to år siden som ikke er særlig god. Nå har overmadrassen «sunket» der jeg ligger. 

Det jeg lurer på er om det vil hjelpe å kjøpe en tykk og god kvalitets-overmadrass, eller om jeg rett og slett må investere i ny seng?

Anonymkode: 3a348...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde dette for deg kan man si.... Først seng fra nettbutikk, ny overmadrass og så ble det helt ny seng som jeg prøvde i butikk først. 

Anonymkode: 98b60...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da blir det sparing til ny seng for meg. 
Noen råd til hvor jeg kan kjøpe -og prøve først-, en god seng som ikke ruinerer meg?
TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen råd til hvor jeg kan kjøpe -og prøve først-, en god seng som ikke ruinerer meg?
TS

Hadde Jysk i flere år, nå en fra Bohus på salg. 
Ikea har vel fornøydgaranti? 

Anonymkode: a8655...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Veldig fornøyd med ikea

Anonymkode: 57ac5...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Svane hos møbelringen etter at jeg leide en leilighet som hadde denne og det var en SÅ god madrass/seng at jeg lengtet til den når jeg flyttet. Fant lik, den har flere mykhetsgrader ettersom du snur madrassene (flere lag altså) :) Synes både Bohus og Møbelringen har gode senger å velge i, anbefaler å teste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide møblert en gang med en fryktelig vondt seng. Kjøpte overmadrass på Ikea og det gjorde mye

Anonymkode: b4c10...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hjelpe. Gjestesenga hos min mor er fryktelig vond, men etter års klaging fikk jeg installert overmadrass. Den ble fremdeles ikke direkte god, men vesentlig bedre enn den var i det minste. Nå våkner jeg ikke med vondt i ryggen hver dag når jeg er på besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...