AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 Hei 😊 jeg var på ultralyd i januar av lymfeknute i lysken. Han så kun lymfeknute på høyre side og ikke venstre. I februar fikk jeg influensa, og det var 2 nye like ved kjeven som hovna opp, de er der enda, og har økt siden februar. Begynte også å få en hevelse på høyre side helt nede på halsen som også har økt siden februar. I august blejeg forkjøla, og det ble da hevelse på venstre side av halsen. Jeg var på ultralyd igjen hos unilabs i går. Samme mannen som sist. Han fant flere lymfeknuter på begge sider av halsen, og når han så på nytt på lyskene, hadde fant han denne gangen en på venstre side som ikke var der sist. Den på høyre var samme størrelse. Han sa at det så fint ut, men han anbefalte å få tatt blodprøver, da legen ikke hadde tatt noe prøver før jeg ble sendt dit, og han var veldig frustrert over leger som sender pasienter dit uten å sjekke noe først. Han anbefalte å sjekke om jeg har hatt kyssesyken. Noe jeg ikke tror selv, men går ann å sjekke. Hvilke andre prøver er det evt som jeg burde få tatt? Har slitt noen måneder nå på natta av å være søkk våt på kroppen, og jeg sliter med å sovne igjen pga det 🙈 kan det være noe infeksjon som gir det? Anonymkode: b35c9...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Del Skrevet 18. september 2020 Var forresten i dag jeg var hos unilabs, ikke i går. Dagene går litt i surr 🙈😅 Anonymkode: b35c9...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 19. september 2020 #3 Del Skrevet 19. september 2020 Legen bør egentlig sjekke alt som sjekkes kan. Fortell alt du skriver her til legen, også det med nattesvetten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Del Skrevet 19. september 2020 Toskete å sende til bildediagnostikk før alt klinisk er sjekket. Late private leger er noe dritt Anonymkode: e7d65...74c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #5 Del Skrevet 20. september 2020 Tusen takk for svar 😊 skal be legen ta alt de kan i morgen. ja er jo merkelig. Har nevnt til hun legen jeg har vært inne hos de 2 siste gangene at jeg har våkna av svette en stund på natta også. Og ikke minst utrolig sliten i kroppen siden desember i fjor 🙈😅 men hun har ikke sagt jeg skulle ta noen blodprøver 🤔 Anonymkode: b35c9...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå