lady90 Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 Har 2 barn på 7 og 10 år. Til nå har jeg brukt type bamseshampoo på apoteket, eller natusan babyshampoo og dusjsåpe, men bamseshampoo har de nesten ingen steder og føler de er litt for store til babyshampoo nå. Neutral har jo shampoo og balsam i butikkene men den lukter ingenting og jeg liker at den lukter godt. Hva slags shampoo og balsam bruker dere til deres barn? Er det greit å bruke vanlig shampoo og balsam for voksne, eller er det for mye kjemikalier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Del Skrevet 18. september 2020 Generasjoner av barn vokste opp helt fint før det ble oppfunnet noen som helst barneshampoo vet du. Anonymkode: 1250e...ef8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg bruker min shampo og balsam på gutten, alltid gjort det. Men bruker milde gode produkter, fra frisør. Han får så dårlig, rufsete og tørrt hår av barneshampoene. Han bruker ikke barnesåper til vask heller. Men kjøper ikke det heller på matbutikker. Anonymkode: 6956b...ca3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Del Skrevet 18. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Generasjoner av barn vokste opp helt fint før det ble oppfunnet noen som helst barneshampoo vet du. Anonymkode: 1250e...ef8 Generasjoner av barn vokste opp helt fint før penicillin ble oppfunnet 🤷♀️ Anonymkode: 77f1b...d71 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Del Skrevet 18. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generasjoner av barn vokste opp helt fint før penicillin ble oppfunnet 🤷♀️ Anonymkode: 77f1b...d71 Godt poeng- alle vet jo at det kan være dødelig å bruke feil sjampo til barn Anonymkode: 378fd...6a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma89 Skrevet 18. september 2020 #6 Del Skrevet 18. september 2020 Bamseshampoo/balsam og mustela-produktene. Sistnevnte liker jeg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 18. september 2020 #7 Del Skrevet 18. september 2020 13 minutter siden, lady90 skrev: Har 2 barn på 7 og 10 år. Til nå har jeg brukt type bamseshampoo på apoteket, eller natusan babyshampoo og dusjsåpe, men bamseshampoo har de nesten ingen steder og føler de er litt for store til babyshampoo nå. Neutral har jo shampoo og balsam i butikkene men den lukter ingenting og jeg liker at den lukter godt. Hva slags shampoo og balsam bruker dere til deres barn? Er det greit å bruke vanlig shampoo og balsam for voksne, eller er det for mye kjemikalier? «Honey i washed the kids»-shampobar fra Lush. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 18. september 2020 #8 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg bruker det vi bruker. Akkurat nå er det den Aussie serien, andre ganger er det banan shampo/balsam fra Garnier. Bruker det bare rundt en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #9 Del Skrevet 18. september 2020 Sebastian Hydre bruker min 7-åring. Bruker aldri sånne barneshampooer, de er jo helt krise for håret. Vasker ikke håret særlig ofte, det trengs jo ikke i den alderen. Anonymkode: 862ac...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #10 Del Skrevet 18. september 2020 Neutral lukter ingenting fordi den ikke er parfymert. Hvorfor skal du absolutt dynke barna i parfyme? Anonymkode: aea50...d36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 18. september 2020 #11 Del Skrevet 18. september 2020 Sønnen min bruker det som står i dusjen. Datteren min bruker korres for tørr hodebunn / flass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #12 Del Skrevet 18. september 2020 Lano din dusj og sjampo uten parfyme. Hvis du vil ha lukt kan du jo spraye parfyme på ungene! Anonymkode: 95ddd...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #13 Del Skrevet 18. september 2020 3 timer siden, Bikbokelsker skrev: «Honey i washed the kids»-shampobar fra Lush. Mener du "Honey I washed my hair"? 😊 Finner ikke den du sier som shampobar. Anonymkode: 31f93...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 19. september 2020 #14 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg har ikke prøvd de selv men, jeg har lest at Coop obs sitt eget merke änglamark eller noe sånn skal være veldig gode. Den serien med såpe og solkrem produkter vinner mange tester og er allergi og miljøvennlige uten å koste skjorta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #15 Del Skrevet 19. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Lano din dusj og sjampo uten parfyme. Hvis du vil ha lukt kan du jo spraye parfyme på ungene! Anonymkode: 95ddd...95c Nei man sprayer ikke unger med parfyme. Barn trenger ikke å lukte parfyme. Anonymkode: aea50...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #16 Del Skrevet 19. september 2020 Mine barn bruker min frisørshampo. Synes shampo fra matbutikk ødelegger hår. Min shampo er bra for håret, og har en svak nydelig lukt. Unntatt i svømmebasseng, da får de med seg shampo fra matbutikk i tilfelle de glemmer den. Anonymkode: 524e6...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #17 Del Skrevet 19. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt poeng- alle vet jo at det kan være dødelig å bruke feil sjampo til barn Anonymkode: 378fd...6a7 Én ting som er helt sikkert er at det er mye mer kjemikalier i voksen-sjampo. Det er ingenting i veien med å ville skjerme barna sine fra det. Anonymkode: e17de...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikbokelsker Skrevet 19. september 2020 #18 Del Skrevet 19. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du "Honey I washed my hair"? 😊 Finner ikke den du sier som shampobar. Anonymkode: 31f93...497 Nei, den heter «Honey I washed the kids». Den er kjempegod og lukten er den beste jeg noen gang har kjent på shampo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #19 Del Skrevet 19. september 2020 Nå er mine 10 og 12 pg det er type Adidas shampo og slike det går i. Liksom det de skal ha med til dusjing i gym på skolen syns de. Anonymkode: ceae9...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elentari Skrevet 20. september 2020 #20 Del Skrevet 20. september 2020 De få gangene vi har trengt shampoo til 4 åringen så har det vært en fra Dermica tror jeg. Ellers bare vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå