AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Hallo I forrige graviditet for en tre år siden, merket jeg at jeg ble veldig følsom. Det har ikke gått over. Nå i dette svangerskapet jar jeg blitt enda mer følsom og veldig lett irritert på fremmede, særlig når jeg ser andre ler eller er i "koselige samtaler" i butikken.. Jeg blir rett og slett gretten... Jeg er naturligvis redd for at dette skal fortsette og lurer på om det er normalt? Vil ikke hate folk liksom.. Ps: jeg blir ikke synlig gretten, men smeller ekstra hardt i bildøra eller knekker noen knoker her og der.. Har tatt meg selv i å stramme leppene litt ekstra. Anonymkode: 6f031...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Du burde gå i deg selv å finne grunnen til at du blir sur av at fremmede har «koslige samtaler», er det noe som plager deg innerst inne? Noe du selv savner? Anonymkode: 813e7...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du burde gå i deg selv å finne grunnen til at du blir sur av at fremmede har «koslige samtaler», er det noe som plager deg innerst inne? Noe du selv savner? Anonymkode: 813e7...5e0 Kanskje litt dypt, men kjenner jeg hater å høre på at andre ler, og jeg ler veldig lite selv. Idag fikk jeg faktisk ekte latter i tlf med en venninne, og det er flere uker siden sist. Kanskje noe i det du sier.. Anonymkode: 6f031...cd2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 For å være ærlig, har jeg problemer med å ha annet enn overfladiske nøytrale samtaler med folk, for jeg sitter med mye dårlig samvittighet og tenker veldig igjennom samtalene i hodet etterpå. Kan gnage på ting i dagesvis, så derfor unngår jeg slike relasjoner som gir disse "der og da gode følelsene" pga ubehag senere.. Anonymkode: 6f031...cd2
Bikbokelsker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være ærlig, har jeg problemer med å ha annet enn overfladiske nøytrale samtaler med folk, for jeg sitter med mye dårlig samvittighet og tenker veldig igjennom samtalene i hodet etterpå. Kan gnage på ting i dagesvis, så derfor unngår jeg slike relasjoner som gir disse "der og da gode følelsene" pga ubehag senere.. Anonymkode: 6f031...cd2 Du er jo ikke helt frisk mentalt, er du vel. Du bør søke hjelp.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 17 minutter siden, Bikbokelsker skrev: Du er jo ikke helt frisk mentalt, er du vel. Du bør søke hjelp. Hva er problemet ditt da? Tenk å skrive slik til en annen person, blir helt matt. Anonymkode: 29d33...eb3 3
Bikbokelsker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet ditt da? Tenk å skrive slik til en annen person, blir helt matt. Anonymkode: 29d33...eb3 Så du synes dette er helt normalt? «jeg sitter med mye dårlig samvittighet og tenker veldig igjennom samtalene i hodet etterpå. Kan gnage på ting i dagesvis» 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 6 minutter siden, Bikbokelsker skrev: Så du synes dette er helt normalt? «jeg sitter med mye dårlig samvittighet og tenker veldig igjennom samtalene i hodet etterpå. Kan gnage på ting i dagesvis» Da går det an å si det på en fin måte, ikke skrive "du er ikke mentalt frisk". Og det er flere som har det slik, så særlig unormalt er det ikke, og man er ihvertfall ikke mentalt syk. Skjerp deg, og tenk over hvordan du svarer folk. Anonymkode: 29d33...eb3 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #9 Skrevet 18. september 2020 Sånn var jeg også! Begge graviditeter ble jeg skikkelig mannevond😆 jeg ble sånn sur kjærring som kjeftet på folk som presset seg på t-banen før folk går av etc. Generelt var det offentlig transport som fikk frem min indre bitch. Anonymkode: 62fa4...6bc 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #10 Skrevet 18. september 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da går det an å si det på en fin måte, ikke skrive "du er ikke mentalt frisk". Og det er flere som har det slik, så særlig unormalt er det ikke, og man er ihvertfall ikke mentalt syk. Skjerp deg, og tenk over hvordan du svarer folk. Anonymkode: 29d33...eb3 Takk for at du sier det.❤️. Jeg har en liten grad av angst, og det forsterkes litt etter sosiale sammenhenger, men det går over.. Ser på meg selv som frisk, men at jeg må jobbe med meg selv.. Noe de fleste må 😊 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn var jeg også! Begge graviditeter ble jeg skikkelig mannevond😆 jeg ble sånn sur kjærring som kjeftet på folk som presset seg på t-banen før folk går av etc. Generelt var det offentlig transport som fikk frem min indre bitch. Anonymkode: 62fa4...6bc Ikkesant! Jeg forstår godt hvordan det føles, det der er en trigger, off hater kollektivt, og folk som stirrer fordi de ikke har et annet sted å se 😂 for ikke å snakke om de som ikke greier å blinke seg ut av rundkjøringen... Jeg banner ikke lengre bare på norsk for å si det mildt 🙃 Anonymkode: 6f031...cd2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #11 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, Bikbokelsker skrev: Du er jo ikke helt frisk mentalt, er du vel. Du bør søke hjelp. Der bør du og, vi snakker ikke slik til hverandre. Anonymkode: 6f031...cd2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Jeg er i tredje trimester med tvillinger nå. Lite søvn pga bekkensmerter og mye ubehag generelt + hormoner gjør meg ikke akkurat til den trivligste dama i verden. I går kjefta jeg på parkeringssutomaten fordi den jobbet for sakte og begynnte å nesten å grine når jeg venta i kundeservice telefonen til banken fordi den robotstemmen gjentok etter hvert tredje pip at "alle våre rådgivere er opptatt. Du står fortsatt i kø". Uff 🙈 Anonymkode: 0d68c...259
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #13 Skrevet 21. september 2020 På 19.9.2020 den 10.10, AnonymBruker skrev: Jeg er i tredje trimester med tvillinger nå. Lite søvn pga bekkensmerter og mye ubehag generelt + hormoner gjør meg ikke akkurat til den trivligste dama i verden. I går kjefta jeg på parkeringssutomaten fordi den jobbet for sakte og begynnte å nesten å grine når jeg venta i kundeservice telefonen til banken fordi den robotstemmen gjentok etter hvert tredje pip at "alle våre rådgivere er opptatt. Du står fortsatt i kø". Uff 🙈 Anonymkode: 0d68c...259 😂 Off det skjønner jeg godt. Jeg holdt på å sparke i bilen til en fyr som hadde parkert slik at jeg ikke kom meg ut av parkeringa. Han begynte å kverulere da jeg forklarte at han måtte flytte seg, røyket meg i ansiktet og så dumt på meg.. Jeg ristet av raseri og gråt i en time etterpå. Æsj. Anonymkode: 6f031...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå