Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kastet opp frem til uke 16 ca og kvalmen ga seg i uke 18. Men forrige uke kom den tilbake og nå de siste dagene er jeg så kvalm at det er utholdelig jeg kaster opp igjen og Er så kvalm at det gjør vondt, får ikke slappet av og det hjelper ikke med mat og det hjelper ikke når jeg er sulten heller. Var jo helt fin fra uke 18 frem til forrige uke, er 24+2 i dag. Noen spm har opplevd dette?

Anonymkode: 4e975...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig at det varierer. Men kan også være feks en UVI eller noe annet.

Anonymkode: 6a5ff...58f

Skrevet

Må dra denne opp igjen, en uke senere nå og fortsatt kvalm, men spyr ofte igjen nå, er så kvalm at det gjør vondt og jeg må kaste opp, klarer ikke holde det inne. Tar zofran men den hjelper maks 1-2 timer og jeg kan bare ta 4 i døgnet

Anonymkode: 4e975...322

Skrevet

Føler med deg! Ta vare på deg selv og husk at det kommer til å gå over. Det er vondt når det står på, men det blir bedre. Har selv slitt med kvalme i ukesvis, så jeg vet at det føles helt grusomt. Hold ut!

Skrevet

Jeg var kvalm og spydde hele mitt første svangerskap. Det varierte hvor ille det var, men jeg var mye sengeliggende på grunn av det. 

Hvis du får noe for kvalmen, så har du kanskje vært hos legen? Ville tatt turen hvis ikke, så kan du forsikre deg om at alt er bra. En venninne av meg opplevde sånn type kvalme under svangerskapet da hun hadde UVI. 

Anonymkode: d0984...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...