Hegeeee Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Hvor lang tid tok det før du fikk svar på testen? Og får man eventuelt svar på test ila helgen? Eller må jeg vente til mandag siden det ikke har kommer noe svar i dag? 1
overtenkeren Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Det har nok mye med hvor man bor og testkapasiteten. Jeg bor ute i distriktene og tok test mandag 15.30. Fikk svar rundt 21 på tirsdag kveld.
Hegeeee Skrevet 18. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2020 1 minutt siden, overtenkeren skrev: Det har nok mye med hvor man bor og testkapasiteten. Jeg bor ute i distriktene og tok test mandag 15.30. Fikk svar rundt 21 på tirsdag kveld. Jeg bor på lændet, men det er helt Ok å ikke ha fått svar i dag forsåvidt, men blir små koko om jeg skal drive å sjekke helt frem til mandag 🤓
Lavandula Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 Jeg lurer på det samme, blir sprø av å sjekke hele tiden. 😅
Hegeeee Skrevet 18. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, Lavandula skrev: Jeg lurer på det samme, blir sprø av å sjekke hele tiden. 😅 Ja jeg får snart lillefingeren ut av ledd etter å ha holdt telefonen 627262736 ganger i dag for å sjekke 😅 Må finne andre måter å holde telefonen på ila helgen hvis svaret ikke kommer før mandag, for kommer til å sjekke likevel hele helgen .. 😅 1
Lavandula Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 9 timer siden, Hegeeee skrev: Ja jeg får snart lillefingeren ut av ledd etter å ha holdt telefonen 627262736 ganger i dag for å sjekke 😅 Må finne andre måter å holde telefonen på ila helgen hvis svaret ikke kommer før mandag, for kommer til å sjekke likevel hele helgen .. 😅 Hehe, samme her 😁 Fortsatt ikke noe svar...
Hegeeee Skrevet 19. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2020 50 minutter siden, Lavandula skrev: Hehe, samme her 😁 Fortsatt ikke noe svar... Ikke her heller. Jeg er jo riktignok syk å må uansett holde meg inne så det utgjør jo ikke så stor forskjell sånn sett, men man vil jo gjerne få det avkreftet eller bekreftet uansett
MissLucy Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 Det varierer nok veldig. Min er erfaring er at det går raskt, og at man kan få svar ila. helgen. Min sønn tok en test forrige lørdag midt på dagen, og fikk svar søndag kveld. 2
Anbefalte innlegg