AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Lurer av og til på hvordan norske journalister klarer å formulere så dårlige artikler. Denne var så kort at det skulle være mulig å lage litt mer oppklarende. Klikket meg inn på en rimelig stor overskrift i nettutgaven av VG. Nå sitter jeg og lurer på om det er noen som har kilet denne politimannen under føttene eller armhulen eller noe sånt. Har du noen eksempler? 21:08Ole Løkkevik MISTENKT FOR DRAPSFORSØK PÅ SVENSK POLITI Fire personer er mistenkt for grov mishandel og forsøk på drap på en politibetjent i Sverige. Pågripelsen skal ha skjedd etter en politijakt i Tumba, sør for Stockholm, melder Aftonbladet. Ingen skal ha blitt skadet i hendelsen som skjedde fredag ettermiddag. Anonymkode: e153c...523
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 (TS) Lurer også på hvordan de skal benevner en mishandel visst noen blir skadet, det må jo bli megagrov mishandel det da. Anonymkode: e153c...523 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Dette er jo så klart som blekk! Eller trykksverte. Mishandel er feilkjøp, noen følte seg lurt. Jeg vet ikke hva de forsøkte å kjøpe. Kanskje hasj. Pågripelsen/politijakten resulterte ikke i personskade. (Jeg har sluttet å lese aviser. Slikt som dette gir meg ikke akkurat lyst til å begynne igjen.) Anonymkode: b977e...19e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå