AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Jeg har en bachelorgrad og en mastergrad, men jeg var uinteressert i innholdet til begge: tok de fordi jeg hadde angst og visste ikke hva ellers jeg skulle studere og gjøre med livet mitt. Nå som jeg er ferdig føler jeg ikke at jeg har blitt noe særlig glupere og jeg har for lengst glemt mye av det jeg har lært. Norskkunnskapene mine er nokså dårlige fordi jeg skrev det meste på engelsk. Usikker på hva jeg bør gjøre videre i livet, evt om jeg bør prøve meg på en jobb og bare lære meg nye ting underveis eller ta en ny utdanning? Er midt i tjueårene. Og har noen gode forslag til hvordan jeg kan forbedre norsken min? Skriver veldig enkelt for det meste, men føler ikke det er godt nok for profesjonelle sammenheng. Anonymkode: 6757e...c9c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Følte det jeg også til jeg fikk en jobb og innså at det tross alt bare er vanlige mennesker som jobber der også. Mine kolleger er smarte nok, men på ingen måte perfekte, og dette er relativt vellykkede folk. Du kommer fort inn i arbeidet når du kommer i gang! Anonymkode: b28d7...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå