Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ser noen amme må jeg snu meg vekk, synes det er fryktelig ekkelt. Blir irritert inni meg. Samme med fødsel, klarer ikke se fødsel på tv. Hele kroppen blir provosert, men jeg vet ikke av hva. 

Hva i alle dager som feiler meg? Hvorfor føler jeg slik jeg gjør? Det er nesten som om det er noe forferdelig unaturlig, og så er det jo snakk om det mest naturligeste som finnes! 

Anonymkode: 9a97c...51c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt jeg også, men så trenger du jo ikke utsette deg for å se på ekte fødsler på TV, da. Det gjør jo ikke jeg.

Jeg er fullstendig for amming offentlig og er klar over at det er jeg som er en skiitunge som ikke synes noe særlig om det, og at det er helt naturlig. Bare å ignorere det.

Skrevet
5 minutter siden, Pusejenta13 skrev:

Jeg synes det er ekkelt jeg også, men så trenger du jo ikke utsette deg for å se på ekte fødsler på TV, da. Det gjør jo ikke jeg.

Jeg er fullstendig for amming offentlig og er klar over at det er jeg som er en skiitunge som ikke synes noe særlig om det, og at det er helt naturlig. Bare å ignorere det.

Men det må jo være noe som blir trigget. Jeg skjønner bare ikke hvor dette kommer fra for min del, har aldri vært utsatt for overgrep eller noe. 

Anonymkode: 9a97c...51c

Skrevet

Jeg makter ikke se på amming, ikke på TV engang, blir fysisk kvalm. Har hatt forferdelige ammeopplevelser med førstemann, med andre nektet jeg å amme.

Anonymkode: 0d314...41f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...