AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 I dag har barnet mitt bursdag, og blir 7 år. Det vet moren min veldig godt, siden vi snakket om senest her om dagen hva han ønsket seg til bursdagen. Likevel har hun fortsatt ikke ringt meg eller sendt SMS for å gratulere med dagen. Det har både farmoren til gutten gjort, samt min svigerinne (altså min manns søster) og min bror. Men altså ikke min mor... Føler dette er så typisk, hun er så opptatt av seg og sitt- og hver gang hun ringer, er hun alltid mye mer opptatt av å snakke om seg selv, enn å høre om hvordan vi har det Men man glemmer da virkelig ikke bursdagen til det syv år gamle barnebarnet sitt (hun har bare to barnebarn, så det er ikke som om hun har «et dusin» barnebarn å holde styr på...) Hva tenker dere? Det er ikke «rart» av meg å reagere på at hun ikke gratulerer min sønn med dagen? (De har i utgp et nært forhold, og sees flere ganger i måneden). Anonymkode: 6c0db...153
Fleur Delacour Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Vel, klokka er bare 18.15. Ikke for sent ennå.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Sånn er min mor også. Glemt 1 av 2 barnebarn sin bursdag i år. Jeg sier ikke noe og tenker heller hun får føle på det hvis og om hun kommer på det. Jeg velger mine kamper når det kommer til henne og har valgt taktikken med å la henne se seg selv og ikke la hennes egosentrisme påvirke meg. Hun er tross alt en tilstedeværende bestemor på andre måter og det høres det ut som din også er om de sees såpass ofte. Anonymkode: 760ac...170
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 3 minutter siden, LillieNor skrev: Vel, klokka er bare 18.15. Ikke for sent ennå. Neida, det er jo sant.. Men syvåringen har også to yngre søsken som legger seg snart, så moren min vet at vi er veldig opptatt med kveldssstell av barna fra 18.30 og en stund utover. Tror egentlig at hun hadde ringt tidligere på kvelden dersom hun hadde planer om å ringe. Anonymkode: 6c0db...153
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 Hva med å sende henne en melding med en påminnelse? Kjipt at hun glemte det, ja, men barnet ditt hadde sikkert satt pris på det. Anonymkode: f24d2...b27 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å sende henne en melding med en påminnelse? Kjipt at hun glemte det, ja, men barnet ditt hadde sikkert satt pris på det. Anonymkode: f24d2...b27 Barnet mitt tenkte ikke noe over det- han fikk uansett gratulasjoner fra så mange andre, og hadde fullt opp hele ettermiddagen med gaver, kaker osv. Var mer jeg som syntes det var kjipt at hun ille gadd å ta kontakt. ts Anonymkode: 6c0db...153
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå