AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Dette blir nok et skikkelig teit innlegg. Jeg tok kontakt med en person på nett angående en hobby jeg ønsket å drive med, som jeg måtte betale en del for. Var gira på dette her, helt til jeg møtte denne personen for å avtale videre angående denne hobbyen. Personen var helt grei, men det var visse ting vedkommende gjorde som jeg syntes var ganske ubehagelig og som jeg er totalt uenig i. (Nå begynner det å høres ut som en sak om seksuell trakassering eller noe i den duren, men det er ikke noe sånt, altså.) Prøvde å riste av meg den ekle følelsen, men kjenner det sitter ved meg ennå, etter tre uker. Da jeg var på besøk hos denne personen, avtalte vi videre kontakt, men her kommer problemstillingen: Etter det ble jeg syk en hel uke og orket ikke å ta stilling til noe som helst, så jeg tok ikke kontakt den uka. Deretter glemte jeg helt av det fordi jeg er ganske opptatt til vanlig. Nå, etter tre uker, har jeg kommet fram til at det ikke er noe for meg likevel av praktiske og økonomiske årsaker. Vedkommende har sendt flere meldinger og jeg har ikke turt å åpne, fordi jeg er redd for hva personen kommer til å si, og i tillegg aner jeg ikke hva jeg skal svare. Er det innafor å bare la være å svare noe i det hele tatt, dvs. fortsette sånn jeg har gjort nå? Føler det blir for dumt å komme etter flere uker med det som mest sannsynlig høres ut som en teit unnskyldning. Men samtidig skylder jeg ikke denne personen noe heller, akkurat. Anonymkode: 7c1d4...367
nyjenta Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Du skylder denne personen ingenting? Hva med litt vanlig folkeskikk? Vedkommende har jo brukt sin tid på deg ved å møte deg og fortelle om hobbyen.. 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Bare svar at du har vært syk og at du tar kontakt om det blir aktuelt ved en senere anledning. Anonymkode: 2df43...cea 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 42 minutter siden, nyjenta skrev: Du skylder denne personen ingenting? Hva med litt vanlig folkeskikk? Vedkommende har jo brukt sin tid på deg ved å møte deg og fortelle om hobbyen.. 🙄 Hobbyen er egentlig en stor tjeneste for denne personen, så nei, vil ikke si det. Vil jo helst vise vanlig folkeskikk, men det blir jo litt dumt nå etter flere uker? Aner liksom ikke hva jeg skulle sagt, i tillegg er jeg redd siste meldingen er av hissig art, uten at jeg har turt å lese den. Var vel egentlig derfor jeg oppretta emnet. Anonymkode: 7c1d4...367
tangent Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 Du gjør veldig mye ut av dette. Åpne siste melding, er den sinna og sur, ignorere og slette. Er den spørrende om hva som skjer, si at du har vært syk, og hvis du ikke ønsker mer kontakt si at det ikke passer å ta opp hobbyen nå allikevel, men takk for at du tok deg tid til meg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Kan du ikke bare svar at du beklager du ikke har svart tidligere men du dessverre har vært syk og at akkurat nå så må du sette denne hobby i bero grunnet private årsaker. Og sier du takk for fremvisningen (eller hva nå du gjorde hos personen). Anonymkode: 3491c...bd0 3
Humle Brumle Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Bare åpne den den er fortsatt der selv om du ignorerer den. Skriv «hei! Beklager så forferdelig sent svar. Jeg ble sikkelig syk en stund og var får sliten til å gjøre noe som helst. Beklager det. Og jeg takker for at du har brukt tiden din på å forklare meg om hobbyen osv. Men fant ut av økonomiske årsaker at dette ikke er noe for meg. Igjen tusen takk for hjelpen!» 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå