AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg har en bmi på 21,5, veier 59 kg. Ser slank ut med klær, men føler meg lubben uten. Er det noen helsefordeler ved å gå ned 2-3 kilo eller er det kun utseendet som endrer seg? Anonymkode: 55f6d...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Del Skrevet 18. september 2020 Å gå ned i vekt har ingen helsefordeler når du har så lav BMI. Men det kan godt hende du vil ha godt av å endre kroppssammensetning, ned i fettprosent opp i muskelmasse. Anonymkode: 277ff...dd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Del Skrevet 18. september 2020 Så lenge du er innen normal BMI så vil det ikke være noen helsefordeler å gå ytterligere ned i vekt. Men det er selvfølgelig noen unntak. Mye magefett er ikke sunt selv om man har en BMI innen normalen. Å ha en for lav fettprosent er ikke sunt for kvinner selv om BMI'en er normal. Og jeg som er løper merker at knærne mine tåler bedre en vekt som er i den lavere delen enn normalen. Men som regel blir det bare kosmetisk dersom man allerede er normalvektig. Anonymkode: fa82f...3fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg føler meg mye bedre etter jeg fjernet det overflødige fettet (ved å trene og spise bedre) Anonymkode: 6b9f0...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Del Skrevet 18. september 2020 Så lenge du har normal bmi og livvidde, så har ikke et par kilo noe å si helsemessig nei. Anonymkode: 7864b...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå