AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Som kan fortelle av erfaring? Hva bør man være OBS på? Hvilke interiør konsulenter er flinke i Oslo og omeng? Anonymkode: 824e1...9de
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Hanne Gathe, Tone Krok og teamet til Slettvoll. Brukte sistnevnte når vi totalrenoverte nå sist, de bisto med alt fra tapeter til møbler til gulv til knotter i garderoben. Selvfølgelig også masse fokus på korrekt lyssetting. lykke til Anonymkode: 692a3...46a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hanne Gathe, Tone Krok og teamet til Slettvoll. Brukte sistnevnte når vi totalrenoverte nå sist, de bisto med alt fra tapeter til møbler til gulv til knotter i garderoben. Selvfølgelig også masse fokus på korrekt lyssetting. lykke til Anonymkode: 692a3...46a Tone Kroken er kjent for å kopiere vindusutstillinger hos Bolia. Hilsen redaktør i et interiørmagasin Anonymkode: 49333...fc9 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Tone Kroken er kjent for å kopiere vindusutstillinger hos Bolia. Hilsen redaktør i et interiørmagasin Anonymkode: 49333...fc9 Om det er vibdusutstilling, interiørmagasin eller en interiørkonsulent sitt verk....alt ser jo kliss likt ut uansett. Anonymkode: f4bfd...25d 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Tone Kroken er kjent for å kopiere vindusutstillinger hos Bolia. Hilsen redaktør i et interiørmagasin Anonymkode: 49333...fc9 Hvem ville du anbefalt da? Anonymkode: 1f26a...d98
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 Nå står jo Tone Kroken bak ganske mange reportasjer i interiørmagasiner. Jeg synes hun viser mye kult. Kjenner ikke igjen Bolia i alt hun gjør.. Anonymkode: 502a7...5ab 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 Camilla Øvestad i Fredrikstad Anonymkode: 4f39b...558 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Camilla Øvestad i Fredrikstad Anonymkode: 4f39b...558 Er hun flink? Handlet en del i butikken hennes i gågata for noen år tilbake, de hadde mye fint og jeg liker den stilen, men har hørt litt forskjellig om interiørkonsultasjonene hennes. Anonymkode: df570...901
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #9 Skrevet 20. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem ville du anbefalt da? Anonymkode: 1f26a...d98 Ønsker du investere litt i det hadde jeg brukt Hanne Gathe. Hun gjør klassisk-contemp. Hun er dyr enn vell verdt hver krone. vi hadde brukt hun selv om det ikke var for at nybygget allerede hadde engasjert Slettvoll. Vi brukte Hanne på leiligheten i Frankrike. Sjekk hun gjerne på Instagram -dactylion_design Anonymkode: 692a3...46a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #10 Skrevet 20. september 2020 På 18.9.2020 den 23.26, AnonymBruker skrev: Tone Kroken er kjent for å kopiere vindusutstillinger hos Bolia. Hilsen redaktør i et interiørmagasin Anonymkode: 49333...fc9 Dette er helt fremmed for meg. Nå kjøper ikke vi heller Bolia av preferanse men har da sett utstillingene deres å dette er ikke likt noe Tone styler eller motsatt. Har sett nye kolleksjonen hennes med SBS, dette er da langt ifra noe Bolia-stil. Syns dette er en merkelig påstand Anonymkode: 692a3...46a 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #11 Skrevet 20. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun flink? Handlet en del i butikken hennes i gågata for noen år tilbake, de hadde mye fint og jeg liker den stilen, men har hørt litt forskjellig om interiørkonsultasjonene hennes. Jeg syntes hun er flink. Jeg handlet også mye fint i butikken hun drev i Fredrikstad. Har enda mye av interiøret i hjemme mitt. Mange klager på henne at hun er kjedelig og ikke fornyer stil osv. Som er helt idiotisk, hun holder jo på stilen sin... Og er ikke som de fleste influensere som bytter ut stilen intakt med hva som er inn... Dritt sleng og rykter er det jo de samme personene som bor i Fredrikstad, som ikke liker Camilla. Voksne folk, x kollegaer, bekjente av xen, osv osv. De gir seg aldri.... Jeg personlig syntes Camilla har en koslig og lekker stil. Og glad hun ikke innreder med grønne planter, og oker gult interiør... Er dritt lei av at alle kjører den stilen.. Så Camilla er faktisk unik og holder på sitt eget personlig preg år etter år. Desuten er hun ganske billig interiørkonsulent iforhold til andre. Anonymkode: 4f39b...558
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #12 Skrevet 20. september 2020 TS her! den jeg tenker å ansette som interiør konsulent må ha litt klassisk og moderne stil. Hvis dere sjekker ut @Metropolis sin insta så er det den type stil jeg er ute etter. En luksuriøst stil men at det ikke skal koste all verden og dessuten så er det fint om konsulenten befinner seg i Oslo/Akerhus. Anonymkode: 824e1...9de
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #13 Skrevet 20. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du investere litt i det hadde jeg brukt Hanne Gathe. Hun gjør klassisk-contemp. Hun er dyr enn vell verdt hver krone. vi hadde brukt hun selv om det ikke var for at nybygget allerede hadde engasjert Slettvoll. Vi brukte Hanne på leiligheten i Frankrike. Sjekk hun gjerne på Instagram -dactylion_design Anonymkode: 692a3...46a Hvilket prisleie snakker vi? Og tar vedkommende på seg mindre oppdrag? Eller er det stort sett større prosjekter? Anonymkode: 42c7b...d11
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #14 Skrevet 25. september 2020 Lei en ekte interiørkonsulent med utdanning. Da vil du få et funksjonelt hjem etter dine behov og ønsker. Er det en flink konsulent så lager den stilen etter dine ønsker og ikke etter hvordan ens egen stil er. Konsulenten skal på en måte lære deg å kjenne for å lage hjemmet ditt optimalt og personlig for just deg. Da får du også et hjem med møbler i god kvalitet, stoffer i god kvalitet. Med tanke på slitasje og lys. De vet hvilke gulv som passer ditt behov. Du kan få hjelp med andre farger enn just trendfargene osv. Anonymkode: 8eeba...c19 2
enkefru Skrevet 25. september 2020 #15 Skrevet 25. september 2020 På 20.9.2020 den 0.05, AnonymBruker skrev: Er hun flink? Handlet en del i butikken hennes i gågata for noen år tilbake, de hadde mye fint og jeg liker den stilen, men har hørt litt forskjellig om interiørkonsultasjonene hennes. Anonymkode: df570...901 Hun har samme stilen fortsatt. Puffa puter, skrukkestoff og tepper i lag på lag. Shabby chic er jo en stil, men ikke så veldig moderne eller i tiden lenger. Hun henger virkelig etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå