AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Leste noe sånt en gang, at de må stå på fullt i 30-60 min for å brenne bort støv og utvide et eller annet inne i ovnen. Stemmer det? Anonymkode: 1f49c...ad1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 Spørsmålet er hva slags ovner, og hvor lenge du ønsker å plages med eventuell allergi på grunn av svidd pollen. Har du en ovn med trinninnstillinger, 300W - 600W etc, må du skru på full guffe for å aktivere alle varmetrådene. Er det bare en effektinnstilling er ovnen helt på når den er på. Jeg antar her ovner med åpne varmetråder, og ikke oljefylte. Er du pollenallergisk, lønner det seg å sette på ovnene når du ikke skal være i huset på en stund, eller alternativt sette på full guffe og lufte godt. Hva slags ovner snakker du om? Anonymkode: cf0e0...e73
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er hva slags ovner, og hvor lenge du ønsker å plages med eventuell allergi på grunn av svidd pollen. Har du en ovn med trinninnstillinger, 300W - 600W etc, må du skru på full guffe for å aktivere alle varmetrådene. Er det bare en effektinnstilling er ovnen helt på når den er på. Jeg antar her ovner med åpne varmetråder, og ikke oljefylte. Er du pollenallergisk, lønner det seg å sette på ovnene når du ikke skal være i huset på en stund, eller alternativt sette på full guffe og lufte godt. Hva slags ovner snakker du om? Anonymkode: cf0e0...e73 Panelovn liksom. Står i overskriften jo ... Anonymkode: fb78f...d1f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er hva slags ovner, og hvor lenge du ønsker å plages med eventuell allergi på grunn av svidd pollen. Har du en ovn med trinninnstillinger, 300W - 600W etc, må du skru på full guffe for å aktivere alle varmetrådene. Er det bare en effektinnstilling er ovnen helt på når den er på. Jeg antar her ovner med åpne varmetråder, og ikke oljefylte. Er du pollenallergisk, lønner det seg å sette på ovnene når du ikke skal være i huset på en stund, eller alternativt sette på full guffe og lufte godt. Hva slags ovner snakker du om? Anonymkode: cf0e0...e73 Godt tips! Anonymkode: e6db8...82a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 Jeg pleier å støvsuge, og tørke oppå og der jeg kommer til med klut før jeg skrur på. Anonymkode: e6db8...82a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Panelovn liksom. Står i overskriften jo ... Anonymkode: fb78f...d1f Jeg er bare usikker på om de nye glassovnene har varmetrådene innebygd i glasset. Da er jo ikke dette med sviing av støv og pollen en greie. Anonymkode: cf0e0...e73
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er hva slags ovner, og hvor lenge du ønsker å plages med eventuell allergi på grunn av svidd pollen. Har du en ovn med trinninnstillinger, 300W - 600W etc, må du skru på full guffe for å aktivere alle varmetrådene. Er det bare en effektinnstilling er ovnen helt på når den er på. Jeg antar her ovner med åpne varmetråder, og ikke oljefylte. Er du pollenallergisk, lønner det seg å sette på ovnene når du ikke skal være i huset på en stund, eller alternativt sette på full guffe og lufte godt. Hva slags ovner snakker du om? Anonymkode: cf0e0...e73 Takk for svar. Jeg har noen gamle panelovner, ikke i glass. Den ene er vel 600w og to på 1500 eller noe. De stilles inn på temperatur eks 10 grader, 18 grader, 25 grader som indikerer hvilken temperatur de stopper på når angitt varmen er i rommet. Anonymkode: 1f49c...ad1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å støvsuge, og tørke oppå og der jeg kommer til med klut før jeg skrur på. Anonymkode: e6db8...82a Ja det er lurt, men min har sprinkler også hvor jeg ikke kommer nedi Anonymkode: 1f49c...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå