Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine
Skrevet

Huuf, er så lei! Nå er det noen som har ringt med flere ganger de siste dagene, men med ukjent nummer! Jeg har vært på jobb eller ikke hørt tlf de gangene det har ringt... Er det noen mulighet å finne ut hvem som ringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke at du kan finne ut hvem som har ringt deg når de ringer med skjult nummer. Men jeg er enig i at det er fryktelig irriterende....

Gjest Gjest
Skrevet

Her også ringer de i ett sett. Gidder ikke ta telefonen når det ringer skjult nummer. Ringer flere ganger om dagen, hver eneste dag.

Skrevet

Sånn av erfaring er det jo som oftest selgere eller lignende som ringer med skjult nummer.

Gjest Emera
Skrevet

Ja, det er som regel selgere. De benytter seg av automatisk oppringning. Jeg vet ikke, men det kan virke som om disse oppringningssystemene har blitt mer "pågående" i den siste tiden? Altså at de bare fortsetter å ringe og ringe til noen svarer? Kanskje fordi salgsfirmaene har oppfattet at flere og flere lar være å svare anonymiserte numre?

Jeg kan ikke huske at det var så ille før, faktisk.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg opplevde at den selger med skjule nummer ringte. Når telefonen ringte og jeg tok den, kom det ringelyder som om jeg ringte noen, og selgeren svarte så.

Er det mulig at de ringer opp flere på en gang, for å få større mulighet for svar?

Gjest ArneP
Skrevet
Ja, det er som regel selgere. De benytter seg av automatisk oppringning. Jeg vet ikke, men det kan virke som om disse oppringningssystemene har blitt mer "pågående" i den siste tiden? Altså at de bare fortsetter å ringe og ringe til noen svarer? Kanskje fordi salgsfirmaene har oppfattet at flere og flere lar være å svare anonymiserte numre?

Jeg kan ikke huske at det var så ille før, faktisk.

Reservasjonsregisteret
Gjest Bertine
Skrevet

Takk for svar!

Driver å søker jobber, så er engstelig at det er noen av dem og at de ikke får tak i meg... men men er vel antagelig selgere da. :blunke:

Gjest Irritert
Skrevet

Jeg tar konsekvent ikke tlf. da det er skjult nr. Er det viktig, så får de vise nr.

Gjest Xerox
Skrevet

Er det mulig at de ringer opp flere på en gang, for å få større mulighet for svar?

Det stemmer det! Det er en maskin som ringer mange nr på en gang og når noen svarer blir de satt over til en selger.

Gjest Emera
Skrevet

Takk for tipset, men jeg er reservert og har vært det en stund.

Jeg synes bare å registrere, blant annet når jeg leser tråder her, at disse oppringningsystemene virker mer aggressive enn hva jeg erfarte før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...